skoro pada i pada, czas rozłożyć parasol


Komentarze

  1. I to jaki parasol:):):) -piękny.

    Z deszczem w porze letniej, kojarzy mi się ta piosenka:) w czasach liceum uczyłyśmy się jej śpiewać z koleżanką, śmiesznie było, bo tam trzeba było dość szybko słowami przebierać a i jeszcze w międzyczasie oddech złapać:):):)
    https://www.youtube.com/watch?v=9ggmlG8gLhc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A film "Złota dama" widziałaś? Piękny:)

      Usuń
    2. Taki klimtrasol. ;-)
      Znam, znam piosenkę i też podśpiewywałam. :-) W czasach przedinternetowych i magnetofonowych, spisywało się - często przewijając kasetę - teksty do "śpiewniczków". :-D
      A filmu (jeszcze) nie widziałam, ale rozejrzę w mediatece, gdy tam zawitam.

      Usuń
    3. Tak sobie napisałam o tych zamierzchłych czasach i pomyślałam, że one hartowały cierpliwość, może także uważność i jednak było w nich coś ujmującego.

      Usuń
    4. W zamierzchłych czasach zawsze jest coś ujmującego:) i tak dokładnie było jak mówisz, magnetofon na kasety i przewijanie i zapisywanie słów w zeszycie. Ale później jaka radość, mając cały tekst przed sobą, start na bumboksie( czy jak tam się to pisze ) i można było wyśpiewywać:)

      Bardzo lubię stare piosenki i jeszcze starsze też:) czasem ciągnie mnie do muzyki, która powstawała zanim jeszcze się urodziłam, jest w niej coś niezwykłego, ujmującego właśnie.

      Usuń
    5. Oo, jak miło, że wiesz, o czym mówię. :-) I w nawiązaniu do czasów zamierzchłych (bo przecież nie o to chodzi, że minęły, lecz o to, co w sobie miały a czego teraz trudno wypatrywać) i w nawiązaniu do samego spisywania słów piosenki z magnetofonu. :-D A często jeszcze trzeba było najpierw na piosenkę "zapolować" w radiu. ;-)
      Oj, ja potrafię czasem słuchać muzycznych równolatek moich Rodziców. :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja złoto lubię głównie u Klimta. ;-)

      Usuń
  3. Dziś nie tylko myśli rozrzucasz, ale też płatki złota :)))

    Szkoda takich pięknych parasolek na dzisiejsze wichury. A pomysł na ożywienie Klimta super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał ten pomysł i wykonanie, więc zostawiłam tu, bo to miejsce też na to, co przykuje mą uwagę. I zawsze miło, gdy czyjąś też. :-)

      Usuń
  4. Taki złoty dobrze chroni :) i poprawia nastrówj :) Złota dama, oglądałaś film? Świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I deszcz przy nim zdaje się mniej ponury.
      Właśnie Sunrise też mi poleciła ten film. Zanotowane obok "Kalwarii" (i paru innych), więc przy okazji i dostępności, wypożyczę.

      Usuń
    2. Kalwaria nie porawia nastroju ale uspokaja, Złota dama daje do myślenia i uwalnia :)

      Usuń
    3. O "Kalwarię" pytałam jakiś czas temu i jeszcze nie było, ale co zapisane, nie zginie w niepamięci. :-)

      Usuń
  5. Cha, cha, świetne! :)
    A na Cyprze upały i wielki pożar w górach :(!

    Dobrego tygodnia! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak mi się upodobało, że tu sobie zostawiłam. :-)

      Czytałam przed chwilą o tych smutnych (i strasznych) wieściach.

      Dobrego i Tobie!

      Usuń
  6. Już nie pada ...ale na żar z nieba też w sam raz :)))

    Przytulaski dla Ciebie Fibulko ...dziś Dzień Przytulania :

    http://giphy.com/gifs/love-animation-hug-apcKda9LY1XZS

    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Parasol w sam raz na każą pogodę, co kiedyś powiedział jeden z Krasnali w Wielkich Kapeluszach :-)

      Dzień Przytulania przegapiłam, ale przytulanie też dobre na każdą pogodę (ducha), więc przytulam teraz. :-)

      Usuń
  7. Oj u mnie skwar. Przydałby się parasol że złotym deszczem.... Tylko ten deszcz po meczu, bo zasuwam do strefy kibica
    eksperyment- przemijania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kibicowaniu i deszcz nie straszny. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń