Zapowiada się Dziadowski wieczór...





Tędy do galerii zdjęć -> "Dziadów część III" 





Komentarze

  1. Ogromu przyjmności Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak było. :-) I nie ukrywam, że tego oczekiwałam po tym jak obejrzałam rok temu część I, II i IV tego zespołu i tego reżysera. #dziadybezskrótów

      Usuń
  2. A to jak Dziadowski to całkiem przyjemny:)
    Miłego!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, bardzo przyjemny i te 280 minut minęło jak jedna chwila. Naprawdę! :-)

      Usuń
  3. Jest 18.08.
    Już się wygodnie rozsiadłaś, na sali półmrok, a na scenie... TAJEMNICA WIELKIEJ SZTUKI...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że tajemnica nieco się odtajemniczyła i poczułam wielkość tej sztuki.

      Usuń
  4. Dziady... wciąż żyją :)

    Ściskam,
    BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyją :-) i mają się dobrze. Niełatwo kupić bilety. A w ramach ESK Wrocław 2016 już dwukrotnie były grane w całości - niemal czternastogodzinny spektakl z dwiema dłuższymi przerwami na posiłki. :-)
      Ale ja oglądałam na raty. ;-)

      Usuń
  5. To musiał być udany wieczór! Jakie wrażenia po spektaklu?
    Pozdrawiam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udany!
      Tak szczerze mówiąc chyba dopiero teraz zrozumiałam ten dramat. Myślę, że wielki wpływ miało to, iż bohaterowie byli tacy... uczłowieczeni (nie sztuczni, nadęci, nierealni, jak to czasem w wielkich sztukach bywa i okazało się, że to wciąż aktualne sprawy - ludzie przecież się nie zmieniają od wieków).

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

{Ale tak już jest na świecie, że kobiecie płacz przychodzi z pomocą, kiedy rozum przestaje pojmować. A płacz wie wszystko, słowa nie wiedzą, myśli nie wiedzą, nie wiedzą sny i Bóg czasem nie wie, a płacz ludzki wie. Bo płacz jest płaczem i tym, nad czym płacze.} Wiesław Myśliwski

rozmaitości powszednie

ażetki i wachlarze

fAkty

rozkaz