W 2016 roku...



 … dobra, spełnienia, zdrowia i pąsów radości życzę. 

Wam i sobie. 



[Il. Mila Marquis]

_____________________



Były już, ale ja wówczas byłam w innym zakątku wirtualnego świata. A gdy dziś zastanawiałam się, czegóż winszować tak ogólnie na 2016 rok, to przypomniałam sobie o tych życzeniach i wstawiam je teraz. Oby się działo i spełniało pięknie!


 


 




366 dni (i kartek kalendarza) czeka na inspiracje, zachwyty, wydarzenia, spotkania, gesty życzliwości, spektakle, koncerty, działania, osiągnięcia, książki, puzzle, spacery, smaki, filmy, sukcesy, miłość, oczarowania, piękno, listy, spełnienia, bazgrołki, roje kreatywnych myśli... Zapewne pojawią się i nieproszone zdarzenia oraz nieoczekiwane chwile, oby jednak pomiędzy tym wszystkim udawało się wychwycić małe radości. 


_____________________





Komentarze

  1. Piękne życzenia! Dziękuję :)))
    Uściski gorrrrące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odściskuję. :-)
      I niechaj miło Ci płynie (nad)wigierski czas!

      Usuń
  2. Dziękuję za życzenia :):)
    Ściskam ciepło jeszcze w starym roku. Niech kalendarz w czerwonej okładce wypełni się pięknymi wydarzeniami 2016!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam jeszcze w tym roku odściskać Cię. :-)
      Dzięki za ciepłosłów.

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję Fibulo za te życzenia, a pąsy radości chciałabym wpisać w każdy dzień :) I Tobie wielu szczęśliwości życzę w 2016 roku.

    P.S.
    Do p. Leca uwagę małą dodam, że dobrze jest mieć spadochron, na wypadek, gdyby nasza fantazja w lotach okazał się brawurą ;-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemności szczęśliwości!
      A zapisałam sobie taką myśl nieuczesaną, bo ja jestem bojuch i daleko mi do ryzykantki. A Lec czułe oko przymrużał.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Najlepszości i pięknych podróży! :-)

      Usuń
  5. Dziękuję za życzenia i dla Ciebie wspaniałości, Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za życzenia i odwzajemniam równie pięknie :) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności niechaj Ci towarzyszą.

      Usuń
  7. Niech Ci się dzieje i spełnia pięknie, fibulo.
    I wreszcie ktoś dostrzega, że tym razem mamy aż 366 kartek :)
    Niech się pięknie zapełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby, Beatko! W Portugalii, Norwegii, Polsce i wszędzie tam, gdzie nas zaniesie, rzuci i gdzie sami dotrzemy.

      Usuń
  8. Dziękuję , wzajemnie:) Postaram się jak nalepiej dopełnidążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy po swojemu i do swojej pełni. :-) Serdeczności!

      Usuń
  9. Piękne życzenia... Dziękuję! Wzajemnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski z krainy mrozem i śniegiem stojącej. ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

Jak?

rozkaz