domowe melodie



"Jestem zbyt nisko, by spadaaać..."

Komentarze

  1. Niesamowite :) To powrót do muzykowania sprzed 100 lat... cudne po prostu. Nie znałam ich więc jestem Ci wdzięczna Fibulo, bardzo !

    Płyta już niedługo, trzeba poszukać :)










    Ściskam najserdeczniej,
    BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, Beatko, że umiliło Ci wczorajszą chwilę. :-))

      Usuń
    2. Są piękne , ich teksty i melodie, to jak wyglądają przy tym muzykowaniu. Czasem ulicą po której chodzą do pracy niosą się dźwięki gry na pianinie, z okna w jednej z willi, lubię stanąć i tak podsłuchiwać.

      Tu i teraz i wcale się nie wstydzę.
      Słoneczka uśmiechniętego , Fibulo :)

      Usuń
    3. Czasem przechodzą obok szkoły jazzu, ale tam zwykle słychać tylko perkusję. ;-)
      Słoneczko wyjrzało rano, ale potem się skryło, wierzę jednak, że Twoje życzenie zmobilizuje je jutrzejszego dnia. :-))

      Usuń
  2. Cześć:)
    lubię domowe melodie i fajnie Cię widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, trochę przelotem, ulotem, w wylocie i bez polotu.

      Usuń
  3. Córcia mi wczoraj to podlinkowała :)
    https://www.youtube.com/watch?v=WkdeUaacb58&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię "Cukier", chyba nawet kiedyś tu wylądował.

      Usuń
  4. Mam ich płytę, faknie się słucha :) Piękni są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowe melodie wyciągały mnie "Grażką" z jakichś koszmarnych otchłani parę lat temu. Swoją prostotą, a równocześnie kuszącą głębią, docierają do zakątków naszego rozmyślania, o których istnieniu czasem zapominamy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyka ma moc. Też czasem, gdy coś przygniata, włączam, słucham i powoli się podnoszę.

      Właśnie to - prostota i głębia, pięknie podsumowałaś.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. O, dzień dobry (jeszcze) Nieznajoma. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz