piątek, 26 czerwca 2015

nie(s)pokój


{Nic do mnie nie należy,
tylko spokój serca
chłód wieczoru.}
/Issa/

A chłód nie tylko dosłowny, więc i o spokój serca niełatwo. 
Ktoś umarł, Ktoś się urodził i już walczy o życie - takie piątkowe nowiny od Bliskich mi. 




Historia jakby zatoczyła krąg. Czerwiec sprzed dziewięciu lat i ten, który teraz trwa, takie podobne zdarzenia przynoszą. Kiedyś ja, dziś moja przyjaciółka drastyczną lekcję macierzyństwa przechodzi. A moja od_wczoraj_dziewięciolatka skończyła dziś z pięknymi wynikami drugą klasę, więc radość ogromna. A przecież kilka razy już mogło Jej nie być... 

  

8 komentarzy:

  1. a życie trwa dalej i cały czas zatacza kręgi...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla dziewięciolatki Twojej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gartuluję pięknego zakończenia i udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jest...! Gratulacje dla Was i dla Córki :)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewięciolatce pomyślnego ukończenia drugiej klasy!
    No i najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :)
    Kiedyś to się człowiek cieszył z urodzin, a teraz to się martwi że czas tak szybko ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam.
    Za życzenia, gratulacje i że tu zaglądacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=6jPLz-2nTto

      Usuń
    2. Piękne i dotąd mi nieznane. :*

      Usuń

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane