o kanionach piosenka ;-)





Komentarze

  1. jedna zmarszczka drugiej...piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam. Bardzo mi się podoba, maluje głosem.
    A zmarszczki, są mną. Nie wkurzają, nie zabiję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :)))
    Inaczej na zmarszczki me kochane teraz patrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Margarithes(o), Beato, Julio,
    tak szczerze mówiąc, to wczoraj posłuchałam tego pierwszy raz... i kilka kolejnych. ;-) I zostało to ze mną, więc nie mogłam nie zamieścić tu. Cieszę się, że i Waszym "zmarszczkom" się spodobało. ;-)
    Miłego dnia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasłuchałam się...:) ładne to...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kanionach, powiadasz?
    Super :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, mam ja tych wyżłobień już całkiem sporo... Ładny, refleksyjny utwór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Emmo, Abigail,
    jeśli chwile słuchania były przyjemne, to się cieszę. :-)

    Dnia Lubienia Siebie życzę Wam tu zgromadzonym. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

Jak?

rozkaz