nigdy jak teraz


Tak mi się dziś przypomniała piosenka z dawnych lat. :-)




___________________


Słońce oplotło dookolność i od razu bardziej przychylna się zdaje (amplitudy temperatur ostatnio niemalże jak pomiędzy kriokomorą a sauną). Ptaki rozświergoliły się wiosennie. Na głowie mniej (bardzo dosłownie), bo za mną miły poranek w saloniku, który od 9 lat nawiedzam w potrzebie, oddaję włosy w dobre ręce i odpoczywam (miejsce to o ciepłym, przyjaznym klimacie; świece się palą, kawa pachnie, muzyka w tle, a pasja iskrzy spod nożyczek). Zjadłam pączka (tłusty czwartek!) z wiśnią oprószonego wiórkami białej czekolady  - smaczny był. Wymieniłam kilka rozświetlających oczy esesmesów. Nie, nie, to nie jest dzień bez problemów. To tylko takie przerywniki między guzami, operacjami, nieporozumieniami i wszystkim innym co dotyczy i dotyka Bliskich, więc i trochę mnie.

{(...) coś naprawdę było,
póki nie minęło,
nawet to, 
że jadłeś dziś kluski ze skwarkami.}
/W. Szymborska/


I coś, co też lubię od lat, choć sama nie wiem czemu. 






Komentarze

  1. "Sens życia? Babcia ma rację-to życie samo. Te niekończące się zmierzchy, zapach akacji i jaśminu, granie żab, wieczorna zorza, kłusowanie na Gangesie między kopami świeżego siana i jedzenie poziomek ze śmietaną."
    Bogna Ziembicka – "Tylko dzięki miłości"
    Pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! "to życie samo". Dziękuję, Sunrise, za cytowany promyk.
      Pięknego dnia! :-)

      Usuń
  2. Ty też dzis miałaś wiosnę w oczach:) I ja, i ja!!! Pod oknem od kuchni potyczki wróbli o ziarenka słonecznika, słońce grzało w nos, kurtkę jesienną zarzuciłam bez szala i dziarsko maszerowałam miastem do pracy. A dziś noc pełna gwiazd, jutro też będzie piękny dzień. zyczę pięknego jutra i dobrych myśli :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też miałam wczoraj dłuższą przechadzkę w słoneczny dzień i też gwiazdy podpatrywałam wieczorem, bo były widoczne. :-)
      Pięknego Dziś i Jutra też. :-)

      Usuń
  3. Wiosna :)
    Słońce zawsze nastraja pozytywnie, i dobrze. I dobrze że już niedługo te rozświergolone poranki (bo u mnie jeszcze nie)
    I dobrze że bocian jakiś na horyzoncie. I masz rację to odciąga myśli od guzów wszelakich. I tak będzie co ma być. A ja wierzę że będzie dobrze :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka helioterapia.
      Bocianów jeszcze nie widać, ale wszystkie małe ptaki "miejskie" zdecydowanie się ożywiły ostatnio, widocznie czują wiosnę.
      I ja się trzymam tego, że będzie dobrze. Dzięki za ciepłe słowa.

      Usuń
  4. Jak to dobrze, że są takie przerywniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!!!! :-)) Bez nich się usycha.

      Usuń
  5. Oderwać się na chwilę od palącego życia... tak, fryzjer to spedjalista od poprawiania nastroju :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uskubać sobie odrobinę chleba na energetyzującym zakwasie. ;-)

      Usuń
  6. Jaki przyjemny, przyjemno-nostalgiczny wpis...

    Też poczułam ostatnio wiosnę i poszłam właśnie do fryzjera. Wkładam słuchawki w uszy i puszczam Twoje piosenki. Herbata ciepła. Jak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się (tu) zatrzymałaś z ciepłą herbatą. :-)

      Usuń
  7. To tak dobrze umieć wychwycić perełki... Wczoraj miałam parszywy dzień - i na dziś się przeciągnął... wcale go o to nie prosiłam... A Hrry tak miło melodią koi...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufam, że zasięg parszywości został wyczerpany.
      Myśl ciepłą w Twym zielonym kierunku posyłam.

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

zakochani w Saharze

rozkaz