wtorek, 3 lutego 2015

aplikuj mi cukier ;-)



 

12 komentarzy:

  1. Popatrz, a ja o nich kilka dni temu na fb, i też przy okazji przeziębienia i też nastrój był rozmemłany:) Ale wiesz, choć ciało słabe, lubię czasem takie niezmobilizowanie siebie:) Wracaj do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie rozmemłanie sprzyja. ;-) Dzięki, dziś już nieco lepiej się miewam. :-)

      Usuń
  2. Piękna piosenka, chyba Ci ukradnę:*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Ależ słuchaj i rozpowszechniaj do woli. :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nucimy razem, choć niezależnie. ;-)

      Usuń
  4. Lubię Domowe piosenki...od niedawna ich poznałam i już polubiłam...piękne słowa Rozmemłanie i Nucenie...

    uśmiechy serdeczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Język polski pełen jest pięknych słów!
      Ciepłe pozdrowienia dla Ciebie. :-)

      Usuń
  5. A ja nie znałam. Świetne :)
    Macham przyjaźnie skrzydłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Cukier smakował. ;-)
      Pozaglądam i poczytam, co słychać nieco później, tymczasem i ja macham przyjaźnie. :-)

      Usuń

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane