nieumiarkowanie w przyjemności ;-)


 W Nowym Jorku goszczę - i to w Nowym Jorku sprzed ponad stu lat - łasa jego uroków daję się prowadzić nie wiedząc, ba! nie przypuszczając nawet, co czeka za rogiem. Podążam z zachwytem, słuchając koncertu Brahmsa (nie udało mi się znaleźć wersji na fortepian), który grała Beverly Penn. I z chęcią przejrzę jeszcze mapy. ;-)

Ale wcześniej uraczę się słodko-pikantnym przysmakiem. Choć nie przepadam za czekoladą, to ta, wyselekcjonowana, smakuje bardzo, nawet mi.


___________

Inicjatorką wyprawy jest "Zimowa opowieść" M. Helprina. 
Sponsorką łakoci jest moja Siostra Najmilejsza. :-)

_______________________


  • Awatar
    inusia · 2 mies. temu
    Jaki ty masz piękny styl wypowiedzi,aż przyjemnie się Ciebie czyta. Pozdrawiam :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 mies. temu
    Edytowanie tekstów, wstawianie zdjęć na Z ćwiczy cierpliwość. Nie sądziłam, że komuś tu zechce się to przeczytać, więc tak w skrócie zamieściłam. Ale skoro, Inusiu, przeczytałaś i posłałaś mi garść ciepłych słów, to dziś już uzupełniłam w odpowiednie linki (można, po kliknięciu, przejrzeć zdjęcia, mapy, o których pisałam; Beverly Penn to bohaterka książki – zainspirowała zespół do stworzenia piosenki o niej). Czasem daję się ponieść lekturze i doszukuję się czegoś więcej. :)
  • Awatar
    inusia · 2 mies. temu
    Bardzo dziękuję za te linki.Wspaniale jest wchodzić głębiej w świat książki- to prawdziwa,piękna przygoda :)
  • Awatar
    Mary · 2 mies. temu
    Zgadzam się z Inusią – pięknie napisane :-)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 mies. temu
    Inusiu, zmobilizowałaś mnie. ;)  Mary, uściski! :) Maćku,dzięki za ciepłe słowa. Edycja wpisów na Z to jednak strata czasu, bo wszystko trzeba robić etapami.

Komentarze

  1. Ależ przyjemnie:), do tego smacznie!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam, równie cieplutko (sprzed piekarnika z keksem ;-)).

      Usuń
    2. Keks mniam :) Jutro będę pierniczyć pierniczki:)

      Usuń
    3. Pierniczków nie mam. Podkradam jeden. ;-) Serdeczności świąteczne!

      Usuń
  2. Mapy zaintrygowana przejrzałam i wiesz co mi przyszło do głowy? Fajnie by się je kolorowało kredkami ;-) W szkole na geografii nasza pani często zadawała takie ćwiczenie - uwielbiałam je.

    Cmok świąteczny z najlepszymi życzeniami na wszelki wypadek już, gdyby nie było okazji:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy nie miałam takich zadań z geografii (buuu), a szkoda, bo na pewno w ciekawy sposób utrwala się w głowie kształt i zarys granic.

      I ode mnie cmok! :-* I serdeczności! :-)

      Usuń
  3. Mniam... Jak tu smacznie :)).

    Życzę Ci serdecznie wszystkiego najlepszego z okazji świąt Bożego Narodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, wzajemnie! Najserdeczniej!

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń