PS do Bajki



Gdyby redakcja portalu, na którym prowadzę blog, nie utrudniała życia tam piszącym, nie byłoby Bajki. ;-) 
Ale po kolei. W sierpniu, po tym, jak coraz częściej w tajemniczych okolicznościach znikały umieszczane na blogach treści, komentarze, jak nie do wszystkich wpisów (także własnych) był dostęp, postanowiłam pójść śladem innych Zwierciadlan i wreszcie skopiować swoje wpisy (nie miałam ich nigdzie poza zwierciadliskiem, a żal byłoby je utracić). Pomyślałam, że fibulą zepnę blog już powstały z tym, co - być może - jeszcze się zrodzi. Nie spodziewałam się, że on zacznie żyć własnym życiem. A skoro stało się i komuś chce się tu zajrzeć, to mnie jest bardzo miło. :-) 

Przyznaję, że nie jestem zbyt chętna do brania udziału w takich zabawach jak LBA, ale pytania Owcy z Książką były tak ciekawe a samo nominowanie zaskakujące i miłe, że szybko na nie odpowiedziałam.
Podobno tradycją Liebster Blog Awards jest odpowiadanie a potem zadawanie własnych pytań i nominowanie innych blogowiczów (jeśli coś pokręciłam, to przepraszam, ale ja się pierwszy raz z tym zetknęłam). I tu nastąpiło zawieszenie, bo o ile ze wskazaniem osób problemu nie mam, o tyle ułożenie pytań skierowanych do wszystkich sprawia mi trudność. Pozwalam sobie więc na wszelkie niedorzeczności. 

 1. Z motyką na słońce czy z grabiami do jesiennego ogrodu?

 2. Kto pod kim dołki kopie...
 3. Urodzaj - z rosy czy z potu? 
 4. Walczyć z wiatrakami czy schować dudy w miech?
 5. Kto rano wstaje...
 6. Gdzie strumyk płynie z wolna czy gdzie drwa rąbią?
 7. Lepszy dzban bez ucha czy krowa, która dużo ryczy?
 8. Na frasunek najlepszy...
 9. Gdzie diabeł mówi dobranoc czy gdzie kucharek sześć?
10. Z czym do ludzi - łyżką miodu czy łyżką dziegciu? 
11. Wróbel w garści czy gołąb na dachu? 


Uzasadnienia mile widziane, ale ich brak nie będzie karany. Obowiązuje pełna dowolność i dobrowolność. 
A do zabawy  zapraszam wszystkich, którzy mają na to ochotę (a nawet tych, którzy jej nie mają ;-P), a szczególnie:

Asię, bo Twoja asertywność jest dla mnie nauką [Ślady]

Beatę [...i żeby było ciekawie] i Irminę [Wolne chwile przy zwierciadle], bo Wasze komentarze są zawsze inspiracją do dalszej rozmowy
Bebę, która ostatnio milczy i milczy [Marzenia Pragnienia Spełnienia]
Dhof, bo lubię nasze spotkania w słowach [Rymowanki na niżowe poranki]
Diaza, bo mobilizujesz moje myśli, nawet te najbardziej zaspane [Navigare necesse est]
Emmę, bo polubiłam Twoją piosenkę [Ptasia piosenka]
Jagnę, bo jest świetną komentatorką absurdów rzeczywistości [Przez witrynę]
Mary, bo ciepło (Twoje i cypryjskie) lubię [Moje długie cypryjskie wakacje]
Ulę, bo cenię Twoje nieszablonowe spojrzenie na różne sprawy [Piję wodę]
Starbucks76 (Między Mną a Mną), bo zanim usunęłaś swój blog, karmiłam się Twoimi soczystymi ;-) wpisami i bo pokrewieństwu dusz nie przeszkadzają dzielące je oceany.

Gdyby Owca z Książką się nudziła, to może też zechce się przyłączyć. 

Jedenastka wyczerpana, ale może zechcą zabrać głos także DoMarusiaInusiaRybciaIriszkaKarolina i wszyscy, którzy czasem tu zaglądają. :-)  

Kto chce się bawić, niech się bawi. :-) Kto nie chce, nie musi się tłumaczyć. :-)




***************************************************************************************
A tu Wasze wspaniałe odpowiedzi. :-) 

Beba Mary Ula Inusia Emma (vide komentarz) Asia Sylwia Diaz Do Beata

Za wszystkie baaaardzo dziękuję! 

_________________

  • Awatar
    inusia · 3 mies., 3 tygodni temu
    Dziekuję za nominację, bardzo fajna zabawa :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 3 mies., 3 tygodni temu
    Dobrze, że mogłam się przyczynić do wieczornej rozrywki. :)
  • Awatar
    Beata · 3 mies., 3 tygodni temu
    Bajka zachwycająca, nominacja jakże przyjemna, zwierciadlane blogowisko jakie trudne do swobodnego zamieszczania myśli! Joo, przysiądę za niedługo i wezmę udział w zabawie :) Pomysł przedni.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 3 mies., 3 tygodni temu
    Beato, czekam (nie)cierpliwie. :)



Komentarze

  1. Tyle nowych blogów do poznania! Jak już z nimi skończę, to się przyłączę (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaułek blogowy, ale swego czasu wiele z niego wyniosłam a kilka pięknych znajomości stamtąd ma swój ciąg dalszy pozawirtualny.

      Usuń
  2. Już odpisałam Ci na Zwierciadle, ale jeszcze raz dziękuję za nominację! Ostatnio mało się udzielałam na blogach, bo mój synuś bardzo chorował, ale powoli nadrobię zaległości. Pozdrawiam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, zdrowia i... zdrowia! Ufam, że już jest lepiej.

      Usuń
  3. O! Jestem i ja! :)) Dawno do mojego gniazda nie dotarł żaden łańcuszek. Jużem się martwić zaczynała, żem z obiegu wypadła czy jak ;-P :))

    Ok, to jedziemy z tym koksem:
    ad. 1 - z grabiami i miotłą.
    ad. 2 - Kto pod kim dołki kopie temu kij w bary.
    ad. 3 - Urodzaj z rosy, potu i jaskółek lotu.
    ad. 4 - Nie walczyć. Przeczekać. Albo pokazać środkowy palec i iść dalej. ;)
    ad.5 - Kto rano wstaje ten ziewa.
    ad.6 - Gdzie strumyk rzecz jasna. :)
    ad 7 - Lepsze mleko z pajdą drożdżowego ciasta.
    ad. 8 - Na frasunek? Hm. Książka, film, a najlepiej spacer. Rozmowa z przyjacielem raczej po.
    ad. 9 - Gdzie strumyk płynie z wolna.
    ad. 10 - Z beczką miodu. Lubię głaskać. :)
    ad. 11 - Zimorodek w sam środek .

    No. Zdałam?? ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo, zdałaś śpiewająco! :-) :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=lVaa-YY8WtU

      Usuń
  4. I ja czasem tu zajrzę, z niewątpliwą przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Lewkonio. :-) Mam nadzieję, że nie będziesz się tu czuła klaustrofobicznie po przemierzeniu rozległych przestrzeni walijskich. ;-)

      Usuń
    2. wpisałam komentarz, ale...coś poszło nie tak! więc jeszcze raz - dziękuję za zaproszenie, za wpuszczenie mnie do swojego blogowego świata, za informację o nowych, innych kątkach blogowych

      nawet jeśli nie piszę - czytam
      czytam z przyjemnością ;)

      jeszcze raz dziękuję - rybcia

      Usuń
    3. Cieszę się, że jesteś, Rybciu, także tu. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz