{Znów przyjdą chmury szare, smutne, znów na dworze / Słota łkać będzie} Leopold Staff


Mimozami jesień się zaczyna tylko według Niemena i Tuwima. Mnie przy porannym otwieraniu okna przywitały strugi deszczu z sinego nieba i już nawet nie chłód, ale ziąb w najczystszej postaci. 

A niedzielne popołudnie we Wrocławiu tak cudnie letnie było - za sprawą kilku ciepłych słonecznych promieni i porywającego koncertu zespołu Jessego Cooka. Pięciu bardzo sympatycznych muzyków i setki pięknych dźwięków wydobytych z kilku instrumentów pochwyciło publiczność. Nie było osoby, która by siedziała nieruchomo - od kilkulatków do tych, którym bliżej do setki niż dziesiątki - wszyscy dali się ponieść pozytywnym wibracjom. I ja napełniłam duszę ciepłym brzmieniem i zawekowałam na słotne dni. ;-) Oczywiście, żaden filmik nie zastąpi możliwości zetknięcia z muzyką i artystami na żywo, ale zawsze to jakaś namiastka i miłe wspomnienie.


    

   


__________

... A może Omid Asadi cieszy się, że jesień już nastała i dostarczyła mu materiału do pracy. Podzielę się zdjęciami dwóch cudeniek, które wyszły spod rąk tego artysty, a mnie się wyjątkowo spodobały. Chyba głównie dlatego, że nie są zamkniętym obrazem i pozwalają snuć własną opowieść.





_________________________

  • Awatar
    Mary · 5 mies., 1 tydzień temu
    Niesamowite są te cudeńka z liści – pomysłowe i wymagające dużej precyzji :-) . U mnie – oczywiście – nadal upały, ale w zeszłym tygodniu mój synek też ”zaliczył” katar i gorączkę. Na szczęście wszystko minęło po trzech dniach :-) . Pozdrawiam ciepło! ♥
  • Awatar
    inusia · 5 mies., 1 tydzień temu
    Ludzie to mają zdolnośći !!! Świetne! Pozdrawiam serdecznie ♥
  • Awatar
    fibula vel Joa · 5 mies., 1 tydzień temu
    Mary, Inusiu i ja Was pozdrawiam z wdzięcznością, że tu zaglądacie. :)
  • Awatar
    Do · 5 mies., 1 tydzień temu
    dzięki Tobie poznałam Jesse Cook’a i odtąd słucham :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 5 mies., 1 tydzień temu
    Cieszę się, Do :) W takim razie kawa dla Ciebie o porankuhttps://www.youtube.com/watch?v=fISy4MqJuak

Komentarze

  1. Piękne są te wycinanki z liści. Podziwiam precyzję artysty...
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mają niepodważalny urok, może też w swojej delikatności, czy wręcz nietrwałości...

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

zakochani w Saharze

rozkaz