czwartek, 24 stycznia 2013

Życzeń moc



Fioletowym atramentem wypisywałam wczoraj imieninowo-urodzinowe życzenia. Każdemu indywidualnie, każdemu na wybranej dlań kartce. Tak już mam, że w tych czasach zapędzonych i zapętlonych, że w epoce SMSów, krótkich zdawkowych zdań, wszystkiego – pobieżnego, niepełnego, iluzorycznego wciąż jeszcze bliski mi papier i pióro i to, co za ich pomocą chcę przekazać. Takie przekorne spacerowanie (może nawet do tyłu?) w pędzącym ekspresie życia.
Ostatnie dni stycznia obfitują w święta-osobiste wśród moich bliższych i dalszych Bliskich. Każdemu hojnie sypnęłam serdeczności (nieco przyziemnych i nieco wzniosłych) głęboko wierząc, że już ich samo napisanie a potem przeczytanie przybliży do urzeczywistnienia. A jeśli Ktoś jeszcze o tym pomyśli i spróbuje z mniejszym lub większym świadomości udziałem do ich wypełniania dążyć, to chyba szansa jest.
Czy życzenia się spełniają? Może nie zawsze tak, jak oczekujemy. Może nie od razu. Może trzeba w ich realizacji udział czynny brać, bo rzadko coś się dzieje samo… Niech popłyną, dotrą (do rąk i myśli) i niech się wypełnią!



____________________
_____________


____________________


  • Awatar
    Mary · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Dziekuję Ci za ten wpis, za przytoczenie mądrego cytatu! Ja – przyznam – wysyłam ostatnio bardzo mało kartek…
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Bebo, MMaM, Mary – a ja dziękuję, że przeczytałyście, lubię Wasze odwiedziny :) Diazie, trochę się zlękłam tą tajemniczą mocą; ja się bardziej w stronę błogosławieństw skłaniam. Pozdrawiam Was :)
  • Awatar
    Ogłoszenia drobne · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Ach ten styczeń! Dla mnie przepełniony ważnymi rocznicami, z miejscami świętymi na mapie życia. Przesyłam Ci styczniowe serdeczności wprost do wirtualnej przestrzeni, gdzieś wśród jasnych gwiazd :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    ”Miejsca święte na mapie życia” – pięknie to ujęłaś, M.ewo!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Cieszę się, Macieju, że jednak nie uciekłeś stąd ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane