Zagadka na deszczowe popołudnie



Próbuję dziś zmobilizować się do jakiejś dobrej myśli. I ociężale mi to idzie. Zastój na pograniczu absurdu i jawy, która snem by być chciała. Stąd moje pytanie na wyobraźni wykrzesanie - co to jest?





______________________________


  • Awatar
    Anka · 2 lat, 4 mies. temu
    pod latarnią najciemniej
  • Awatar
    Do · 2 lat, 4 mies. temu
    a mnie się z przeżartym przez myszy czy mole kapeluszem to skojarzyło
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 4 mies. temu
    Dziękuję za Wasze kreatywne odpowiedzi! Wszystkie mnie urzekły. Nagrody zostały wysłane ;) A jeśli chodzi o faktyczne rozwiązanie to tak nam w sobotę wypaliła się świeczka (Ula nazwała to ładnie ”duszą świecy”). Mężowi skojarzyła się z Coloseum, więc pomyślałam, że zapytam o inne skojarzenia :) Dobrego dnia!
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 4 mies. temu
    Miałaś dobry pomysł z tym konkursem!
  • Awatar
    Do · 2 lat, 4 mies. temu
    jakże pozytywne zaskoczenie mnie czekało, dziekuję, wspaniały pomysł

Komentarze

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń