Z wdzięcznością




Późnym wieczorem słuchałam Możdżera grającego utwory Komedy, podczytując (chwilami śmiejąc się w głos, chwilami pozostając w zadumie) Poniedzielskiego i Umer, którzy w trwodze (i radości) blogowali. To, co lubię!
______________
Noc 15/16.05.2002. Przypadkowy czat. Jakieś zaproszenie na priv. Jakaś rozmowa. Coś zadrgało. Koniec rozmowy. Pierwsze mejle. Kolejne rozmowy pisane. Kolejne mejle. Już nie jakieś-tam. Kolejne drgania serc…
Zanim się zobaczyliśmy, naczytaliśmy się godzinami. Rzadkie spotkania (bo 600 km za czasów czasach studenckich w Polsce to dużo i odległościowo, i finansowo). Tęsknota niszcząca i radość ze spotkań, z tych chwil cennych, dających energię na czas czekania.
No i jestem z Mężczyzną czułym, dobrym i życzliwym, w obecności którego cieszy mnie zwykły spacer. Z Nim czuję się dobrze jako kobieta, niczego nie muszę udawać. To Człowiek, z którym mi dobrze być, żyć, rozwijać się, rozmawiać. Los nie zawsze przychylny, trudów i zmagań nie brakuje. Ale dajemy radę. Staram się to doceniać i tym radować od 10 lat i niech tak zostanie.
______________
Marek Grechuta

_______________________

  • Awatar
    Ula · 2 lat, 9 mies. temu
    Ja tak mam dwa razy dłużej, a spotkaliśmy się w pubie- nic nie zapowiadało tylu, tak dobrych lat. Życzę sobie i Tobie, by tak dobrze było jak najdłużej :)
  • Awatar
    sbazyl · 2 lat, 9 mies. temu
    tylko pozazdrościć Ci tego szczęścia:) mi jest tak trudno uwierzyć w bezgraniczne dopasowanie czy jednak coś nie czyha za rogiem: ale to moje doświadczenia rzutują na wszystko ale ty nurzaj się w tym błogostanie
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 9 mies. temu
    Ja takze mialam w zyciu wielkie szczescie spotkac Mezczyzne, przy ktorym zawsze moge byc soba i czuc sie w 100% kobieca. I niech tak zostanie! Pozdrawiam Was serdecznie!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 9 mies. temu ·
    Sbazyl: to nie tak, że jest tylko sielanka; ale wychodzimy z założenia, że za wiele mamy przeciwności i trudów zewnętrznych, więc bez sensu stwarzać jeszcze dodatkowe pomiędzy sobą. Ula i Mary – jakże się cieszę! Katarzeno, dzięki za wiersz – nie znałam, z przyjemnością przeczytałam.ASU i Dhof :) Serdeczności!
  • Awatar
    heurystyczna_dziewczyna · 2 lat, 9 mies. temu
    Kolejne drgania serc…ahhhhh lubię to!


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

{Ale tak już jest na świecie, że kobiecie płacz przychodzi z pomocą, kiedy rozum przestaje pojmować. A płacz wie wszystko, słowa nie wiedzą, myśli nie wiedzą, nie wiedzą sny i Bóg czasem nie wie, a płacz ludzki wie. Bo płacz jest płaczem i tym, nad czym płacze.} Wiesław Myśliwski

rozmaitości powszednie

ażetki i wachlarze

fAkty

rozkaz