WyZnanie siebie



*
Dobrze mi ze sobą – taką, jaka jestem – w tym czasie i miejscu istnienia.
Chyba pierwszy raz szczerze i otwarcie mogę powiedzieć, że lubię siebie. Ba, nawet mogę powiedzieć to głośno.
Jestem świadoma. Już nie tylko własnych niedociągnięć, ale i niektórych atutów.
*

_______________________

  • Awatar
    Marta Motyl · 1 rok, 9 mies. temu
    Trochę Ci zazdroszczę osiągnięcia takiej świadomości i życzę, żeby ona z Tobą pozostała. Mnie nadal jest trudno tak po prostu polubić siebie. Podoba mi się Twoja notatka, emanuje z niej pozytywna energia.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 9 mies. temu
    Mary, odwzajemniam równie serdecznie. :) Marto, jesteś ode mnie dziesięć lat młodsza, zatem wszystko przed Tobą. :)
  • Awatar
    dhof · 1 rok, 9 mies. temu
    Tytuł mnie zauroczył, jak i cały ciąg dalszy. Wielki Podziw :)
  • Awatar
    Ula · 1 rok, 9 mies. temu
    Gratuluję, to jeden z największych życiowych sukcesów – zaakceptować i polubić siebie samego :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 9 mies. temu
    Dhof i Ulu – dziękuję za ciepłe słowa, ale przede wszystkim za Waszą cenną na zwierciadlisku obecność!

Komentarze

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń