Wynalazki


Dziś, gdy szłam chodnikiem, widziałam mężczyznę prowadzącego video-rozmowę. Rozmowę w języku… migowym. I taka refleksja nasunęła mi się, że nawet jeśli pierwotna potrzeba wynalazku (która rzekomo matką jego jest) była inna, to owa innowacja szczęśliwie ma skutki poboczne, jakże dobre i krzepiące.
A teraz gdy to piszę, snuje mi się myśl taka, czy aby na pewno we współczesnym świecie matką wynalazku jest potrzeba, czy może zachłanność, wygoda, konsumpcjonizm…? A gdy zerkam tu, zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że czasem głupota, a może tylko nuda.

_______________________



  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 5 mies. temu
    MMaM, z pewnością wygoda i lenistwo, i zapędzenie współczesne itp. A zdjęcia pokazują, że także nuda i małomyślność ;)
  • Awatar
    Do · 2 lat, 5 mies. temu
    a może to co ten ktoś ma na głowie to część jakiegoś projektu? może ma na celu coś więcej? może ma jakiś szerszy wymiar? a może macie racje a ja tylko naiwnie szukam sensu..
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 5 mies. temu
    Jestem w pędzie,ale wynalazkom oddaję hołd.Mi potrzebny sobowtór,kto go potrafi wynaleźć?
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 5 mies. temu
    Do, nieznane mi są intencje twórców, ale zdjęcie opisane było jako urządzenie umożliwiające fotografowanie w zakresie 360° ;) A że doszukujesz się sensu, to akurat cenne bardzo.Anko, niepowtarzalna jesteś i sobowtór Tobą by nie był :)



Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz