{Wszystkie drogi prowadzą do ludzi.} Antoine de Saint-Exupery



{Być człowiekiem to znaczy być odpowiedzialnym;

odczuwać wstyd wobec nędzy, mimo że nie jest ona od nas zależna;

odczuwać dumę, gdy zwycięstwo odniosą towarzysze;

czuć, że się uczestniczy w budowaniu świata.}

A. de Saint-Exupery


Autorem ilustracji, pod której urokiem pozostaję, jest Jam San.

___________________________

  • Awatar
    Do · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Mały Książę to jedna z moich ulubionych książek, wracam do niej przy różnych okazjach. Ilustracja zachwycająca, idealnie oddaje istotę..
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Ja też bardzo lubię ”Małego Księcia”! Niedawno kupiłam sobie tę książeczkę w greckim przekładzie… Pozdrawiam serdecznie!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Jak się cieszę, że pewne sprawy, doznania są na tym blogowisku wspólne :) Wszystkich Was ciepło pozdrawiam!
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 1 miesiąc temu
    PS: Zainspirowana Twoim wpisem i zamieszczoną w nim ilustracją zrobiłam kilkanaście zdjęć ”Małego Księcia” w greckiej wersji – i umieściłam na moim blogu. Ta książka to prezent dla synka (dam mu ją, jak trochę podrośnie), ale na razie ja ją sobie podczytuję i bawię się obrazkami… Jak Ci się podoba to greckie wydanie?…
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Mary, bardzo lubię na blogowisku właśnie to, że nie wymądrzamy się tu, tylko poszukujemy, inspirujemy, wymieniamy zdaniami etc. A Twój wpis zaraz obejrzę. Macieju (już nie wiem, jak mam się do Ciebie zwracać, tyle tych wcieleń blogowych miałeś ;) ) też tak uważam. MMaM – a jak ja się cieszę! :) :) :) Serdeczności!


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz