Warto spojrzeć inaczej...



[fot. Niklas Nilsson]

***
{Każdy żyje za siebie i każde życie jest osobną historią. Że próbujemy to wszystko wlać w jedno naczynie, w jeden bezmiar, z tego nie wynika jeszcze prawda o człowieku. (…)
Nic nie istnieje przecież w ogólności, a tym bardziej człowiek.}
Wiesław Myśliwski

__________________

  • Awatar
    inusia · 7 mies., 2 tygodni temu
    Jakie piękne zdjęcie, artystyczne ,malarskie. Czuję sie jakm Calineczka oglądająca niebo i siedząca na wodnej roślince :) Serdecznie pozdrawiam ♥
  • Awatar
    rybcia · 7 mies., 2 tygodni temu
    jakie to szczęście, że każdy taki indywidualny, że tak różnorodnie! swojądrogą = dlaczego nie czytałam nigdy jego żadnej książki…?!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 7 mies., 2 tygodni temu
    Bebo, woda to, zdaje się, Twój żywioł. Wysyłam uściski! Inusiu, cieszę się, że odnajdujesz w moich wpisach coś dla siebie. To miłe, gdy coś, co zwróciło moją uwagę, w jakiś sposób oddziałuje na innych. Rybciu, o tak! w różnorodności tkwi piękno świata. Ja właśnie poznaję trzecią książkę WM i choć nie umiem wyjaśnić czemu, trudno mi się od nich oderwać.
  • Awatar
    Marta Motyl · 7 mies., 2 tygodni temu
    Znów pięknie :) Pozdrawiam!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 7 mies., 2 tygodni temu
    I ja pozdrawiam :)


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

rozmaitości powszednie

zakochani w Saharze