W poszukiwaniu tęczowego szlaku



{Ruszaj w drogę – świat Cię woła, już Cię wzywa
dzień promienny, noc mrukliwa
Całe Dobro chce Ci podać rękę szczodrą
Zło wyciąga i po Ciebie dłoń swą podłą
Zapamiętaj tylko to: Dobro – Zło
Świat to ogród – trawy, kwiaty, słońce, obłok
Drzemie tam zmęczone Dobro
Świat to ogród. A gdzie gąszcze, mroki, cienie
Zło się czai, Zło nie drzemie.}
A. Poniedzielski
***
Moje nowe odkrycie smakowe – ulubiona czarna, mocna herbata z syropem sosnowym.
Mocy mi trzeba ostatnio nie tylko z herbaty. Mam wrażenie, że wszystko, co złe sprzysięgło się akurat w moim otoczeniu. Taka kumulacja w promocji. Nie chodzi mi o jakieś drobiazgi, typu ktoś dokuczył, zasmucił, tylko o coś, na co wpływ minimalny lub żaden a ból, trud ogromny. Cóż. Taki czas.
Mało ostatnio czytam, niewiele działam – tylko konieczne sprawy. Codzienność jakby przecieka… a może to ja ją wypuszczam nie wyciskając z niej radości.
A dziś dzień radosny mam z założenia, bo Córa 6 lat kończy. Cieszę się tym wewnętrznie, bo naprawdę mam z czego, ale jakoś nie tak pełnie, jak bym chciała. Taka radość przyćmiona. A jednak radość!




________________________


  • Awatar
    Asia · 2 lat, 8 mies. temu
    Wszystkiego dobrego dla Córci i dla Ciebie. Nie martw się za nadto, wszystko mija, wszystko płynie… Pozdrawiam ciepło!
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 8 mies. temu
    Z okazji rocznicy urodzenia córki życzę Ci dużo mocy :)
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 8 mies. temu
    Przetrzyj tę przyćmioną radość, niech rozbłyśnie tęczowymi kolorami. Kolejnych wspaniałych lat bycia mamą i córką Wam życzę.
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 8 mies. temu
    Jest sie z czego cieszyc! Pozdrawiam…
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 8 mies. temu
    :) Dzięki. Zawsze, gdy dostaję dobre, szczere słowa, to myślę, by łuna tych życzeń zahaczyła o nadawców :)

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

Jak?

rozkaz