Tuitamy. Toiowy.



*
Wiosna wybuchła i poraziła. Zielenią. Słoneczną pogodą. Ptasim trelem. Nastroiła przyjaźnie nastrój.
Sterta rzeczy do prasowania rośnie, okna upominają się umycia, a my… codziennie po obiadku odwiedzamy różne miejsca wrocławskie – parki, ulubione i nowe zakątki. I podziwiamy. I zachwycamy się. I odkrywamy na nowo. I spotykamy się z naturą, i z książką, i ze znajomymi. I Córa pstryka wszędzie fotki. I impresjami się napełniamy. I uciech sobie nie skąpimy.
Doszłam do wniosku, że w Czasieniełatwym, więcej sił i radości dadzą nam wesołe wspomnienia niż patrzenie w czyste okna.
*
A wczorajszego wieczoru uwiódł mnie teatr tańca przy dźwiękach wspaniałych. Wrażenia cudne oraz odczucia, których się po sobie nie spodziewałam. Oniemienie ze wszech miar pozytywne.
Ileż można wyrazić ruchem, dotykiem – w tym przypadku w pełni świadomym, wypracowanym – ale ileż sobie codziennie opowiadamy gestami. Poza słowami. I przytomnie i, a może przede wszystkim, poza świadomością.
*
NIEBAwem maj! Miesiąc mój ulubiony, niezależnie od tego jak tuzinkowo to brzmi.
Maj pełen wielu wyjątkowych dla mnie dni przetasowanych z nieuniknionymi doznaniami trudnymi.
{Jak osobliwie miesza nam, śmiertelnym, Opatrzność cierpienie i radość w jednym pucharze.} /Tomasz Mann/
*
Lekkości dodaje mi obraz Ireny Gendelman.



___________________________

  • Awatar
    tyczka · 1 rok, 10 mies. temu
    piękne te tancerki, zakochałam się w tym obrazku :)
  • Awatar
    tyczka · 1 rok, 10 mies. temu
    delikatne, zwiewne i kolorowe
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 10 mies. temu
  • Awatar
    Mary · 1 rok, 10 mies. temu
    Maj – to też mój ulubiony miesiąc :-) . Pozdrawiam serdecznie! :-)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 10 mies. temu
    Mary, i ja pozdrawiam :)




Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

rozmaitości powszednie

zakochani w Saharze