"This is your life"




Dziś mam dzień częściowo dla siebie, a pogoda się rozpłakała i zachmurzyła okrutnie i moją minę nieco chmurząc, bo liczyłam na ciepło i słońca blask. Bywa i tak. Szukam zatem zajęć radosnych aurę tę niwelujących.
_______
Ostatnio w tomiku J.Twardowskiego odkryłam na nowo wiersz „Poznaję”. Jaki on przekornie uniwersalny w relacjach międzyludzkich, dalszych i bliższych.
{Poznaję ciebie bo masz swe humory
niebo obok czyśćca a piekło od zaraz
i ty mnie zauważasz
bo mam krzywe serce
to znaczy wiele uczuć które mnie prowadzą
błądzimy grzeszymy
i trzaskamy drzwiami
gdy wady nam uciekną
to się nie poznamy}
_______
„Loteria” Patricii Wood, książka, która mnie wchłonęła. Lekka, lecz nie banalna. Przyjemnie wciąąąąga, pozwala spojrzeć na świat oczami Szczęściarza, który myśli wolniej, ale myśli!
A tu fragmencik przeczytać można.
A śpiewa mi teraz Dolores. „This is your life…”


__________________________

  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 7 mies. temu
    A mnie brakowało bywania tu i z Wami spotkań zwierciadlanych.
  • Awatar
    Marta Motyl · 2 lat, 7 mies. temu
    Cieszę się, że znów jesteś :) Dziękuję za wiersz ”Poznaję” i za komentarze u mnie, za wspólne przeżywanie dzięki słowom :) Pozdrawiam!
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 7 mies. temu
    Wszystko dobrze u Ciebie? Bywaj częściej, proszę :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 7 mies. temu
    Ula, jak to w życiu, bywa różnie, ale jakoś staram się trwać, bywa, że nawet w jako-takim-optymizmie. A ostatnio, po prostu czasu brakowało na bywanie tu. Pozdrawiam Cię serdecznie :)I Fruwająca Martę równie serdecznie :) I szkoda-że-tylko-komentującą-Mary równie serdecznie :) (liczę, że jednak czasem coś napiszesz też u siebie, choć Twoje komenty też lubię czytać)
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 7 mies. temu
    Moze sie kiedys zabiore za pisanie wlasnego bloga… Pozdrawiam serdecznie i zycze milego dnia!

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

zakochani w Saharze

rozkaz