{Thank God I am woman...}



Jak cudnie było wyjść dziś i przejść się po prostu, po czasie chorowania i wdomusiedzenia. Śnieg prószy i zawiewa z każdej strony. Mokre płatki lądują co chwilę na rzęsach i topią się od… ciepłego spojrzenia. ;-) Pod ozdobną warstwą śniegu zdradliwe zmarzlinki wczorajszego deszczu. Pogoda, jakiej nie znoszę, wyjście konieczne (bo po zapasy żywnościowe podczas rodzinnego chorowania zużyte) a i tak mnie ta przechadzka uradowała.
Z mojej ulubionej stacji radiowej (wrocławskiej), za pośrednictwem słuchawek dobiegały fragmenty rozmowy z prof. Wojciechem Witkiewiczem (przeprowadził nagłośniony ostatnio przeszczep nerki z pomocą robota Da Vinci we wrocławskim szpitalu) który opowiadał, jak to pracował w kamieniołomach i na roli, jeszcze podczas studiów. No i proszę jakie ręce – kolokwialnie rzec można – i do młota, i do robota; nie oszczędzane w młodości, zyskały na wartości.
Zdrowie się względnie normuje, można wyjść na spacer o własnych siłach, mam do kogo z radością wracać. A poza tym dźwięki cudne, wrocławskie głosy kojące Joao de Sousa, Micromusic, The Crackers, Me Myslef & I. I jak tu się nie cieszyć, choćby w taką pogodę.
Jeden dzień w tym roku promieniście się rozgościł, a reszta smętna i ponura. Ale przecież słońce nad Wrocławiem świeci mocno, tylko chmury je zasłaniają.



No i „wrocławski” A. Tylkowski. A co będę chwalić cudze, jak swoje też dobre.

________________________


  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Mary, cieszę się, że zawsze mnie odwiedzasz :) Diazie, odrobina autoironii w życiu przydatna ;)  Ulu, też mi się podobają. Do, też tak uważam.
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Co za kochane słowa Joa. Przeczytałam, popatrzyłam, posłuchałam z prawdziwą radością. Życzę Ci takiej duchowej pogody i zdrowia bezterminowo :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Dhof, dziękuję; z tą moją ”duchową pogodą” jak z tym słońcem nad Wrocławiem ;)
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Joa, zauważyłam, że zmieniłaś awatar – bardzo ładny!!!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    Mary, dziękuję :) Awatar nowy, ja ta sama ;)

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz