Tangram mojej codzienności



7 elementów, 7 tanów tworzących moją rzeczywistość:
  • moje świata postrzeganie
  • moje ciało
  • moi bliscy (i niemoi dalecy)
  • moje myśli 
  • moje działania (sukcesy i porażki)
  • moja świadomość (oraz podświadomość, nieświadomość)
  • moje wybory 
~~~~~~
Codziennie tworzę nowe wzory. Układam życie.
Czasem według gotowych modeli, czasem według własnej wyobraźni. Wykorzystując wszystkie części, kładąc je blisko siebie, odwracając, przekręcając, dopasowując... tworzę z nich wzór dnia.
Częściej-niż-czasem podłoże jest nierówne i utrudnia konstrukcję, innym razem jakiś zewnętrzny powiew burzy twór mozolnie kreowany. Ale co dzień, od nowa powstaje mój tangram życia.





________________________

  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 3 mies. temu
    Spróbujcie :) Na początek wystarczy pociąć karteczkę. Uwierzcie, że ułożenie postaci, gdy jest tylko cień (bo na załączniku, który wybrałam widać, jak są ułożone elementy) nie jest takie łatwe.
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 3 mies. temu
    Spróbuję. Dzięki za podsunięcie tego pomysłu!
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 3 mies. temu
    Kapitalne te tangramy. Już wiem co kupię małym dzieciakom moich najbliższych. Myślę,że ich rodzice też się chętnie pobawią. Dzięki, Joa :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 3 mies. temu
    @Dhof i @Miracles – fajnie się czasem na coś przydać ;)
  • Awatar
    Ako2086 · 2 lat, 3 mies. temu
    świetna sprawa! dzięki!

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Pajęczyna zdarzeń

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

Jak?

rozkaz