Tak mi dziś


Siedzę w wąwozie niemożności. Chaos myśli. Grzęzawisko. Jestem w takim miejscu życia, że wątpię w sens, szukam pomysłu, nie znajduję i przygnębiam się coraz bardziej. Są takie dni świetliste, gdy dostrzegam to, co piękne. Czuję wdzięczność, za to, co jest w moim życiu. Ale są i takie, gdy wpadam w dół nieudolności. Złoszczę się na samą siebie z tej niemocy. Nic konstruktywnego to za sobą nie niesie. Niemoc mnie unieruchamia.
Ukoję się muzyką - L. Możdżer i Z. Fresco, następnie Ch. Botti i C. Campbell. A potem może poczytam Was, też ku pokrzepieniu, mam nadzieję. Taka blogoterapia.

_____________________

  • Awatar
    Marika · 2 lat, 10 mies. temu
    Oby jutro wstal pogodny dzien w Twoim miescie! :-) Sciskam serdecznie!
  • Awatar
    rybcia · 2 lat, 10 mies. temu
    dzięki za piękną muzę!…same perełki….perły!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 10 mies. temu ·
    Mam słabość do dźwięków, które L. Możdżer wydobywa z fortepianu. A to wykonanie obłędne. Zresztą Botti też.
  • Awatar
    Marika · 2 lat, 10 mies. temu
    Pieknie powiedziane, MMaM…. Czemuzby nie podejmowac prob pisania w taki wlasnie sposob… ciagle na nowo…
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 10 mies. temu ·
    O! Dopiero zauważyłam nowe myśli. Trzeba szukać na tym pchlim targu Skarbów, nie ma wyjścia.


______________________

Potem.
Za radą Uli (dzięki!), zaczęłam szukać energetycznych utworów. I tak oto trafiłam na cudeńko pełne dobrych wibracji. Przyznaję, słabo kojarzę ten zespół, ale to wykonanie mnie… chciałam napisać „powaliło”, ale chyba stosowniejsze będzie – podniosło (nieco). A wokaliza tej Latynoski (chyba) – cudo!!!



_________________________

  • Awatar
    Renata · 2 lat, 10 mies. temu
    http://www.youtube.com/watch?v=zaUrzMeS4xg A to w podiekowaniu za przepiekna muzyke zwlaszcza Mozdzera i Botti. Sciskulec
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 10 mies. temu ·
    Dzięki, Renato – słucham już drugi raz.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 10 mies. temu ·
    ASU, też się wsparłam tekstem owej legendyhttp://teksty.org/zakopower,salomanga,tekst-piosenki Bo obca mi gwara góralska.
  • Awatar
    nelka · 2 lat, 10 mies. temu
    Namawiam to przesłuchania całej płyty NA SIEDEM :) ja odnalazłam na niej wiele pięknych dźwięków, które teraz za mną ciągle biegają…
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 10 mies. temu
    Tak! też to lubię, choć muszę się zgodzić w sprawie tekstów- traktuje je jakby były w suahili, nie ma innej rady :)

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

rozmaitości powszednie

zakochani w Saharze