{Świt za świtem, noc za nocą}



[Proj. Kim Klassen]
*****
Rok mija od czasu, gdy zaczęłam tu pisać (czas mknie, przemyka ukradkiem i umyka chyłkiem). To (za)pisywanie nie planowane, niespodziewanie mnie uwiodło. Wynikły z niego pewne przemyślenia, wiele inspiracji, współodczuwanie, a także znajomości – korespondencyjne i rzeczywista.
Dziękuję za ten rok na Zwierciadlisku – naszym, bo przez nas tworzonym.
*****
Nowy kalendarz. Nagi jeszcze, ledwo w kilka słów ubrany. Prócz zadań, planów, informacji zapisuję w nim tytuły książek, filmów, fragmenty wierszy, czyjeś słowa, skojarzenia, poczyniam bazgrołki… Z każdym dniem jest coraz bardziej mój, a nawet staje się częścią mnie.
*****
{Rozwiązanie doskonałe:
Nie istnieje wczoraj, dziś, jutro.
Świt za świtem, Słońce!
Noc za nocą, Księżyc!}
Getsudo
______________________________________________ 

  • Awatar
    diaz · 2 lat, 2 mies. temu
    Czcigodnej Jubilatce – 100 lat w takiej formie!
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 2 mies. temu
    Gorąco pozdrawiam :)
  • Awatar
    Do · 2 lat, 2 mies. temu
    ja nie zauważyłam, że wczoraj miałam tu swoją rocznicę.. też rok już tu jestem. oby było tak albo i lepiej no i nadal wspólnie
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 2 mies. temu
    Ile rocznicowych słów :) Ja również dziękuję za Twoją obecność, bo lubię tu bywać i uwielbiam Tylkowskiego :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 1 miesiąc temu
    :) do Was!




Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

{Ale tak już jest na świecie, że kobiecie płacz przychodzi z pomocą, kiedy rozum przestaje pojmować. A płacz wie wszystko, słowa nie wiedzą, myśli nie wiedzą, nie wiedzą sny i Bóg czasem nie wie, a płacz ludzki wie. Bo płacz jest płaczem i tym, nad czym płacze.} Wiesław Myśliwski

rozmaitości powszednie

ażetki i wachlarze

fAkty

rozkaz