Świetlik



Wołałam: chodź tu
ale uciekł mi znowu
maleńki świetlik




PS  Haiku: Onitsura. Rysunek: A. Tylkowski

___________________


  • Awatar
    dhof · 2 lat, 8 mies. temu
    Z świetlikami tak bywa. Życzę ławicy świetlików na etacie :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 8 mies. temu
    :)
  • Awatar
    rybcia · 2 lat, 8 mies. temu
    Jeśli Bóg jest w stanie stworzyć świetliki, których pupa świeci jak gwiazda, to myślę, że wszystko inne też jest możliwe. Wszystko.
    — Charles Martin ”w pogoni za świetlikami”
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 8 mies. temu
    Jaki cudny cytat! Dzięęęęęki!!!!
  • Awatar
    rybcia · 2 lat, 8 mies. temu
    też mi się spodobał, a wpadł mi zupelnie przypadkowo ;)


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz