Światłocień


Cień.
Światło.
Światłocień codzienności. Różnorodny i różnoproporcjonalny.


Bardzo podoba mi się powyższa praca pt. A to Z autorstwa Kumi Yamashity.
{Nie bój się cieni. Dzięki nim wiadomo, że tuż obok jest jakieś światełko.} Ruth Renkel
_____________________________________________________
Jakże męczące bywa przebywanie z niektórymi ludźmi. Jedni nasycają nas energią, drudzy ją wysysają z nas, inni są neutralni. Oczywiste. Ale nie wszystkich kontaktów da się uniknąć, na niektóre jesteśmy wręcz skazani z różnych przyczyn. Wiem, że spotkanie nastąpi, stroję się w ciepłe myśli, nastawiam w sobie dobry nastrój, maluję w sobie spokój, a i tak zwykle kończy się to podobnie – zmęczeniem, znużeniem, ociężałością myślową i szastającym mną dyskomfortem psychicznym.

________________________


  • Awatar
    Anka · 2 lat, 6 mies. temu
    Pięknie to opisałaś,tak często jest,dokładnie.Tłumaczę sobie to i owo,chcę by było dobrze a toksyczna dla mnie osoba wszystko we mnie zabija.Wciąż ciężko pracuję i mam już nawet spore sukcesy nad przepracowaniem swej złości na nich na rozumienie sytuacji ,nazwanie jej po imieniu i wyciszenie złości.Jednakże wiele złych słów pamiętam,nie umiem ich skasować,przychodzą i uczą dystansu do tych ludzi.Niestety tacy nie posiądą mnie całej w mojej duszy.
  • Awatar
    Marta Motyl · 2 lat, 6 mies. temu
    Tak, trafne te obserwacje. Zdarza się i tak, że jedna osoba raz daje nam energię, raz ją odbiera, ofiarowuje radość, a później doprowadza do wybuchu. I trzeba podjąć decyzję, czy chcemy się dalej kręcić na tej karuzeli, czy zsiąść i odzyskać spokój…
  • Awatar
    JeszczeBardziej · 2 lat, 6 mies. temu
    Chciałabym coś napisać, ale w tym krótkim poście wszystko zostało napisane tak, że nie śmiem wtrącić nic, tylko głową przytakuję i myślę o tym, jaka ja jestem dla poszczególnych osób.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 6 mies. temu
    Dzięki za Wasze słowa i uwagi! Dopiero dziś odczytałam. JeszczeBardziej, zwróciłaś uwagę na ważną sprawę, o której ja nie napisałam – jacy my jesteśmy dla innych.

Komentarze

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń