Sobotnie dyrdymały




Jak wiele wpisów przybyło, gdy mnie nie było. Oj źle, że tak szybko znikają z głównej strony blogowej. Nie wiem, czy uda mi się poczytać wszystkie, a kuszą i wabią Wasze życia, myśli, spostrzeżenia ujęte w słowa.
Dziś rekolekcje. Zmienił się w kościele organista na organistkę. Pierwsze skojarzenie – Jagna zwierciadlana. Spowiednik słuchający – rzadkość. Psalm do rozważenia. Poprzednio coś z Biblii na pokutę miałam w LO – dawno.
Słońce i wiatr. Spacer w parku. Zieleni jeszcze bardzo mało. Nieśmiało rozwijają się pąki, ledwo się  pokazują zielone kępki trawy. Psów i psich kup bez liku. Nie mam nic przeciwko psom (nawet jestem za!) ani przeciwko ich właścicielom, pod warunkiem, że sprzątają po pupilach, a ci głównie nie sprzątają. Fuj!
Córcia znowu katar ma i nosek jak wisieńka czerwony.
Najbliżsi w zasięgu oczu, uszu, dłoni przez cały dzień – miło.
Upiekłam ciasto drożdżowe z przepisu Uli – wersja bez kruszonki. Z przyczyn technicznych w foremkach do muffin. Zapach zniewalał i smak też. Wygląd nieco mniej. Ale nawet moja Niejadka się skusiła. W kwestii ciast drożdżowych niedomagam, zatem to uważam za mój mały sukces.
Fioletowa gerberka na biurku – przekornie do wiosennych tulipanów i żonkili. Dhof polecała „irysy na chandry i zwisy”, ale nie było. Może więc gerbery na ponure sfery?





__________________

  • Awatar
    Ula · 2 lat, 11 mies. temu
    A gerberki na smutek niewielki i serca rozterki…:)
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 11 mies. temu
    Bardzo mi się podoba ciąg dalszy wiosennej wyliczanki. Od siebie dodaję- gerbery na uśmiech szczery :)
  • Awatar
    heurystyczna_dziewczyna · 2 lat, 11 mies. temu
    Pyszności, że hej! Ale mnie kręci w żołądku, bo postanowienie wielkopostne to zero słodyczy, jak tu wytrzymać jak z każdej strony świata dochodzą takie smakołyki. Moje oczy nie mają dyspensy wiec korzystają dowoli, dzięki wielkie, ahoj!
  • Awatar
    heurystyczna_dziewczyna · 2 lat, 11 mies. temu
    Gerbery na ponure sfery, spróbuję:)



Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz