Smutna strona maja




Wczoraj zmarła Mama mojej Przyjaciółki. Dość dobrze Ją znałam. Dusza pogodna z otwartym sercem (i domem) dla każdego. Dziś rocznica śmierci Babci mojego Męża, a  jutro mojej ukochanej Cioci. Wszystkie pokonane przez nowotwór.
{Nie smućcie się ponad miarę, że odeszli ci, których kochaliście. Oni ukończyli tylko podróż, którą my wszyscy musieliśmy podjąć. My sami musimy iść na to wielkie przyjęcie, na które oni już przybyli.} Antyfanes


__________________


  • Awatar
    beba · 2 lat, 9 mies. temu
    Co powiedzieć w chwili, gdy odchodzą bliscy ludzie ? Brak słów. Można się tylko przytulić. Wtedy gesty są ważniejsze i mówią równie dużo lub więcej niż słowa.
  • Awatar
    beba · 2 lat, 9 mies. temu
    Lilitu, życzę Twojemu Tacie zdrowia, siły w walce o nie, wiary, że wszystko jest możliwe. Twoje wsparcie będzie dla niego bardzo ważne.
  • Awatar
    lilitu · 2 lat, 9 mies. temu
    Najbardziej trudne sytuacje nie przeganiają nadziei …
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 9 mies. temu ·
    Dziękuję, Mary, Dhof, Bebo, MMaM za Wasze przemyślenia! Lilitu: jak to ujęła Dhof ”siła zbiorowej energii” mknie w Twoją stronę.
  • Awatar
    Marika · 2 lat, 9 mies. temu
    Wspolczuje wszystkim, ktorzy ’walcza z rakiem’ i ich bliskim. W mojej rodzinie, w ciagu ostatnich kilku lat zmarla na raka ciotka i 2 wujkow, kolejnych 2 jest chorych w tej chwili. Dobrze, ze niektorzy – jak Lilitu – juz rozumieja, ze sami siebie atakujemy i wyniszczamy… To moze jest nasz jedyny ratunek i stad mozna probowac wyruszyc ku zdrowiu….


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Jak?

rozkaz