quasimantra



Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu. Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu. Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu. Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu. Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu. Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu.Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu. Ignorować sytuacje i zachowania ludzi, na które nie mam wpływu…





[rys. A. Mleczko]

________________________

  • Awatar
    Do · 2 lat, 5 mies. temu
    czasem nastaje taki dzień, że ignorowanie jest najlepszym co można zrobić niestety
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 5 mies. temu
    Napisałam to dziś pod wpływem pewnych zdarzeń, które zatruły (jak zwykle w zetknięciu z tą osobą) nastrój, aby sobie to wmówić niejako. Niby racjonalnie tłumaczyłam sobie, że nie warto tym myśli zaprzątać, że są sprawy ważniejsze etc. a w głowie i tak kłębowisko. Bebo i Mary: wypróbuję ;) bo to moje nieskuteczne. Oj, trudne, IriszkoAnko, aleś dziś brutalna ;) A najczęściej jest tak, jak napisałaMałgorzata – niby tylko a naprawdę AŻ TYLE. Do, dziś mi nie wyszło.
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 5 mies. temu
    Sama bywam żółwiem i bywa,że muszę sobie dać punkty karne. Różnie to jest.Ta skorupa jest fajną sprawą.
  • Awatar
    Do · 2 lat, 5 mies. temu
    Joa a jak jest dzisiaj? spokojniej?
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 5 mies. temu
    Do, dzięki, dziś lepiej :)

Komentarze

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń