Przeczytane o poranku




{Głęboka rzeka nie zamąci się, kiedy ktoś wrzuci do niej kamień,
tak samo jest z człowiekiem.
Jeśli gniewa się przez drobnostki, nie jest rzeką lecz kałużą.}
Ibn Sina [Awicenna]

Bądźmy jak rzeki!


Na zdjęciu – Kongo.

________________________________________________________


  • Awatar
    rybcia · 2 lat, 9 mies. temu
    piękne porównanie…Bądźmy;)
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 9 mies. temu
    Zamieszczasz piękne cytaty. I zdjęcia :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 9 mies. temu ·
    Aforyzmy mnie zafascynowały jeszcze w podstawówce. Pomagały mi w trudnych chwilach, zwielokrotniały małe radości, na studiach nawet pisałam o tym pracę. A zdjęcia – gdy coś mi się spodoba, zamieszczam tu, by móc do tego wrócić (jak to nazwała M. Umer „stop klatki na czarną godzinę”). Jeśli komuś też się podoba, tym milej :) Pozdrawiam Was, Rzeki :)
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 9 mies. temu
    Mnie sie to bardzo podoba! Ja tez lubie aforyzmy, zbieram je sobie, spisuje… Pozdrawiam!
  • Awatar
    heurystyczna_dziewczyna · 2 lat, 8 mies. temu
    Albert Einstein
    Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. Przede wszystkim to jednak tylko woda.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. statystki mnie tu przygnały :*

      Usuń
    2. Czasem się mocno dziwię, gdy ktoś trafia w jakieś dawne (przeniesione z innego miejsca) wpisy. Mam wyłączone zliczanie własnych "otworzeń" stron czy postów, więc otwiera ja Ktoś inny i nigdy nie wiem kto, chyba że - jak Ty - zostawi ślad. :-)
      Choć odrobiny kolorowych i jasnych plam na dziś życzę (tak w nawiązaniu do Twojego wpisu). ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

{Ale tak już jest na świecie, że kobiecie płacz przychodzi z pomocą, kiedy rozum przestaje pojmować. A płacz wie wszystko, słowa nie wiedzą, myśli nie wiedzą, nie wiedzą sny i Bóg czasem nie wie, a płacz ludzki wie. Bo płacz jest płaczem i tym, nad czym płacze.} Wiesław Myśliwski

rozmaitości powszednie

ażetki i wachlarze

fAkty

rozkaz