Prima aprilis 2012




{Pisanie najmądrzejsze nie zastąpi żywego słowa.}
Bożena Nemcova
Zatem wczoraj syciłam siebie i Najbliższych żywym słowem. Nie zaglądałam tu, a tyle przybyło i ubyło (ciągle będę narzekać na ten mankament głównej strony blogów, że one tak szybko znikają i wystarczy przez dobę nie zajrzeć, by mieć uczucie niedoczytu!).
Smutny i optymistyczny równocześnie. „Restless” Gusa Van Santa w pewnym sensie mocno nas ujął ten film.


Powiastka na dziś. Przekornie, zamiast żartu.
{Pewien człowiek zabłądził na pustyni. Później, opisując to przeżycie swym przyjaciołom, opowiedział, jak z czystej rozpaczy ukląkł i wołał do Boga o pomoc. „Czy Bóg odpowiedział na twe modły?” – zapytano go. „Och, nie. Zanim zdążył, pojawił się jakiś badacz i pokazał mi drogę.”} Anthony de Mello
Hosanna!

___________________

  • Awatar
    heurystyczna_dziewczyna · 2 lat, 10 mies. temu
    Niestety ostatnio nie jestem w tym magicznym miejscu na bieżąco, wiec odczuwam niedosyt i żal, ale cóż praca mnie strasznie obsorbuje. eh eh eh…
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 10 mies. temu ·
    A właśnie H_D, jak Ci tam w nowej pracy? Mam nadzieję, że atmosfera szkoleniowa była zapowiedzią dobrej współpracy. Powodzenia!



Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

zakochani w Saharze

rozkaz