Potok




słodkie chwile | gorzkie godziny | kwaśne i cierpkie zdarzenia | soczyste uśmiechy | smaki lata |
gładkie gesty | chropowate myśli | przyjemne spotkania | delikatne dotyki życzliwości | szorstka gburowatość | mocne uściski dłoni |
przyjemne dźwięki | męczący hałas | muzyka | kojące głosy dobrych dusz | krzyk | chrzęszczące słowa |
zapachy dzieciństwa | aromat przygotowywanych potraw | kwiaty | fetor spalin i ludzkiej nieuczciwości |

Smakować. Dotykać. Słuchać. Wąchać.
Życie.
W jego różnorodności.


___________________________


  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 8 mies. temu
    Ahoj, H_D :) Siadłam, wypłynęło to ze mnie i było mi lżej :)
  • Awatar
    Marta Motyl · 2 lat, 8 mies. temu
    Tak, żyć i mocno oddychać! Pozdrawiam :)
  • Awatar
    rybcia · 2 lat, 8 mies. temu
    Rozpalanie ognia świadczy o zdolności do podnoszenia z się z upadku, do podsycania swoich pasji, a także do wypalenia czegoś do cna./Biegnąca z wilkami- Clarissa Pinkola Estes/
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 8 mies. temu
    A ja wciąż nie przeczytałam ”Biegnącej…” ale coraz bardziej mnie zachęcają te cytaty (bo już gdzieś wcześniej też wstawiałaś, Rybciu). Pozdrawiam Was serdecznie, lecz dziś bez uśmiechu.
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 8 mies. temu
    Był czas,gdy przegapiałam siebie. W kolejce do wszystkiego stałam na końcu ogonka. Zredukowałam się do telefonu zaufania, rękawa,w który można wypłakać każdy ból, o każdej porze dnia i nocy, aż poczułam, żesama znikam. Jak to odkryłam. To proste, gdy zaczynałam otwierać usta, by poiwiedzieć o swoich problemach, mój rozmówca przesterowywał rozmowę słowami ,, ale u mnie , ale ja ”. I wtedy zaczęłam wdrażać projekt ochrony siebie :)

Komentarze

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń