wtorek, 20 listopada 2012

Pippi wg mojej Córy :)


Moja Córa jest miłośniczką Pippi od czwartych urodzin i dziś stworzyła jej podobiznę. 




{Coś podobnego! (…) 
To trzeba płacić za to że się patrzy?! 
A ja chodzę wszędzie i gapię się całymi dniami! 
Bóg raczy wiedzieć ile już pieniędzy przepatrzyłam!} 
Pippi


___________________



  • Awatar
    Do · 2 lat, 3 mies. temu
    łączę się z Twą córą w uwielbieniu dla Pippi. świetna forma artystyczna wyrazu :)
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 3 mies. temu
    Piękna! i od razu widać, że to Pippi :)
  • Awatar
    Marta Motyl · 2 lat, 3 mies. temu
    Przecudna ta Pippi! Mnie też najbardziej podobają się warkocze i oczy. Pozdrów Twoją małą Artystkę :)
  • Awatar
    Ako2086 · 2 lat, 3 mies. temu
    Az sie wzruszylam patrzac na dzielo twojej corki, piekniejsza Pippi niz sam oryginal :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 3 mies. temu
    Dzięki w imieniu Córy. Przekażę :) To tak powstało pod wpływem chwili i jest prezentem dla św. Mikołaja (leży na parapecie i czeka).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane