Piękna i Bestia




{To jest teatr
A teatr jest po to,
żeby wszystko było inne niż dotąd.
Żeby iść do domu w zamyśleniu
w zachwycie.}
J. Kulmowa
Dziś byłam z Córą we Wrocławskim Teatrze Lalek na spektaklu, który i mnie, w swej przekorze, się podobał. Nie planowane było wcześniej wyjście, niedzielny łut szczęścia to sprawił, gdyż bilety wygrałam w swojej ulubionej stacji radiowej. A Córa zachwycona podwójnie, bo życzenia od prowadzącej audycję w głośnikach usłyszała. Córa zna prawie wszystkie spektakle dla dzieci WTL, przenosi się w świat baśni i wsiąka weń totalnie. Dziecięcy zachwyt i bycie „tu i teraz” moc ma zapomnianą przez dorosłych. A dziś mnie też to zanurzenie w baśniową opowieść dobrze zrobiło. Polecam.


_________________

  • Awatar
    Anka · 2 lat, 8 mies. temu
    Rzeczywiście piękne.Mi czasami jest potrzebne takie wejście w krainę muzyki i baśni.to odkurza duszę.
  • Awatar
    janusz dobkowski · 2 lat, 8 mies. temu
    Takie wyjścia są niezastąpione.
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 8 mies. temu
    Uwielbiam teatr od dziecka…


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

rozmaitości powszednie

zakochani w Saharze