Oglądaliśmy...



… „Musimy porozmawiać o Kevinie”.
Wytrzepał mnie emocjonalnie ten film.
Muszę ochłonąć.


________________________


  • Awatar
    Ula · 2 lat, 11 mies. temu
    Z Kevinem właściwie wszystko jest tak, ale miłośc jest potrzebna bardziej niż jedzenie. Niby truizm, ale pokazany w poruszający sposób. Kiedyś zły naukowiec robił takie doświadczenia na małpkachhttp://www.focus.pl/cywilizacja/zobacz/publikacje/czulosc-sie-oplaca/
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 11 mies. temu ·
    Ula, ale ja bym nie powiedziała, że tej miłości zabrakło. Była. Może nieudolna czasem. I wysysająca życie z tej matki. Nie zawsze psychopatia jest wynikiem braku miłości. Zaskakujące, kiedy tę miłość w sobie odkryli. Dzięki za link do artykułu – właśnie go podczytuję.
  • Awatar
    Marika · 2 lat, 11 mies. temu
    hmm.. intrygujace…
  • Awatar
    Marika · 2 lat, 11 mies. temu
    a ja mam podejrzenia ze psychopatia bardzo czesto ma zrodlo w braku milosci… nie wiem czy zawsze ale czesto…
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 11 mies. temu ·
    Mariko: Bo najczęściej o tej przyczynie się mówi, ale mogą być nawet neurologiczne zaburzenia wywołujące psychopatię. Ja psychologię kliniczną miałam przez 1 semestr i już daaawno temu, ale pamięta, jak nam prowadząca podkreślała, że nie wolno wszystkich psychopatów wrzucać do jednej szuflady. A obejrzyj film, bo warto!! Tylko przyjemny to on nie jest, więc trzeba mieć nastrój ;)Polecam :)

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

{Ale tak już jest na świecie, że kobiecie płacz przychodzi z pomocą, kiedy rozum przestaje pojmować. A płacz wie wszystko, słowa nie wiedzą, myśli nie wiedzą, nie wiedzą sny i Bóg czasem nie wie, a płacz ludzki wie. Bo płacz jest płaczem i tym, nad czym płacze.} Wiesław Myśliwski

rozmaitości powszednie

ażetki i wachlarze

fAkty

rozkaz