Noblistka w drogerii



Dziś w drogerii przy kasie moją uwagę przykuł tomik poezji W. Szymborskiej. I z jednej strony to rozumiem, bo łatwiej dotrzeć do czytelnika (właściwiej będzie chyba napisać: pozyskać czytelnika przy okazji). I ma to swoje dobre strony, bo a nuż ktoś, kto by do księgarni się nie wybrał, tu może kupi, a może nawet poczyta lub kogoś obdaruje. A z drugiej strony jakiś taki niesmak mi towarzyszył – bo wiersze noblistki w drogerii?? Chyba się czepiam, gdyż książki nadal z księgarnią tudzież z biblioteką mi się kojarzą. Cóż.


___________________________________


  • Awatar
    dhof · 2 lat, 9 mies. temu
    Dzięki za odwiedziny:)
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 9 mies. temu
    Mam wrazenie, ze tutaj nawet po paru godzinach przerwy juz powstaja zaleglosci w czytaniu. Tyle tu ciekawych wpisow, ciagle cos nowego… Pozdrawiam!
  • Awatar
    Marika · 2 lat, 9 mies. temu
    Zapraszam, choc u mnie w maju za wiele sie nie dzialo. Ale mam wino. ;-)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 9 mies. temu ·
    Dhof: przyjemność po mojej stronie :) MMaM: to ta drogeria właśnie; zajrzę do Ciebie i pewnie się zaczytam. Mary: tak to właśnie tu jest; cieszę się, że dołączyłaś :) Mariko: wznieśmy toast za spotkania zwierciadlane ;)
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 9 mies. temu
    Dziekuje, Joa! Ja tez sie ciesze…

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz