Niedogodności



{Biegnąc w jadącym pociągu
nie zmienimy godziny
ani miejsca przyjazdu.}
Isable Allende
________________________
Wczoraj sandały, dziś kalosze. Wczoraj radosne promyki słońca, dziś ciemno mimo godzin porannych. Zimna woda w mieszkaniu od dwóch dni i c.d.n. Ale dziś rano jakby bardziej to dokuczało. Oczywiście o braku w dostawie ciepłej wody poinformowano, gdy już jej od doby nie było! Ale co tam, niektórzy nie mają nawet wody bieżącej, więc narzekać nie będę. Przeczekamy radząc sobie.
Od wczoraj nie mogę wykonać żadnego połączenia z telefonu (a mam tylko jeden telefon i numer). Odbierać, owszem, korzystać z innych usług telefonu również, ale zadzwonić nie. Wczoraj mnie to dobijało, bo gdy człowiek przywykł do pewnych wygód (a w czasach obecnych wręcz konieczności) to odebranie tego, dokucza. Może nawet bardziej doskwiera sama świadomość tego, że nie mogę zadzwonić. Dziś raczyli odpowiedzieć na e-mail i przeprosić za ”niedogodności” wywołane technicznymi problemami. Oczywiście, ”niedgodności” wciąż trwają. A to słowo powtórzyłam celowo tyle razy, ile wystąpiło w odpowiedzi na moje zgłoszenie.  Pocieszam się, że numer alarmowy działa, chyba (obym nie musiała sprawdzać!)
_______________________
Poniżej zamieściłam kilka prac Pawła Kuczyńskiego.
Urzekają mnie wymownością i prawdą, która aż razi, aż chciałoby się wierzyć, że to żart jedynie. Pomyślałam, że się podzielę, jeśli ktoś nie zna.


 











_____________________

  • Awatar
    Do · 2 lat, 5 mies. temu
    dobrze że masz internet i jesteś w stanie kontaktować się tutaj :)
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 5 mies. temu
    nie mam już siły,piękne i tyle ,pustka we łbie
  • Awatar
    cianciarska · 2 lat, 5 mies. temu
    Prawdą jest to, co piszesz. Mamy tendencję do przywykania do wygód…a potem bida
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 5 mies. temu
    Hurra! Po 4. dobach mamy ciepłą wodę.Wodę cenię na co dzień, ale radość wielka! :)
  • Awatar
    Do · 2 lat, 5 mies. temu
    cieszę się Twoim szczęściem, ja padam ze zmęczenia i niewyspania



Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

zakochani w Saharze

rozkaz