sobota, 10 listopada 2012

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}


________________________________
Sobota. Długo spałam, a nie jestem wypoczęta.
Wieczorem przeczytałam wpis Beby, który poruszył i we mnie strunę czułą, teraz drży.
Znalazłam dziś ten utwór, tekst i melodia lekko unoszą.

________________________________
 Wypiszę dziś kartki z okazji Dnia Życzliwości.

Doszukuję się na co dzień drobnych jej oznak i zawsze staram się to docenić.
Dzień jest lepszy, życie znośniejsze, gdy malutka życzliwość wibruje.
Taka już naiwnie wierząca w dobroć jestem. Choć często się poparzę, jeszcze w tym tkwię.

_____________________________


  • Awatar
    Anka · 2 lat, 3 mies. temu
    Joa,ja charakteropatka z jamnikiem jestem życzliwa :) niech żyje dzień życzliwości!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 3 mies. temu
    Coś przegapiłam, bo nie wiem, o co chodzi z jamnikiem :(
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 3 mies. temu
    kochanie,pan Maciej stwierdził niżej,że ja i mój jamnik… nie pamiętam co tam,nie zapisuję aż tak w pamięci a mistrz Jastrun stwierdził coś o charakteropatach w kontekście mej sympatii dla Ziemkiewicza,z którym się serdecznie nie lubią.I tak wyszedł frazeologizm,który bardzo mi sie podoba jak dama z łasiczka :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 3 mies. temu
    :D Podoba mi się ten dystans i humor!
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 3 mies. temu
    Mnie też!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane