{Nie ma sytuacji, w której wolno ci się bać, ze na miłość jest za późno}




{Nagle coś się kończy, jakby runął tobie świat. Pragniesz cofnąć czas – na próżno.
Nagle widzisz jasno tyle utraconych szans, słów, na które już za późno.
Zapominasz co dnia, że każda chwila to dar. Masz ją, by móc przebaczać, kochać, zostawić ślad.
Nie ma sytuacji w której wolno ci się bać, że na miłość jest za późno.
Nagle ktoś ci bliski znika, zanim powiesz mu, że dla ciebie był… jedyny.
Nagle życie minie, jakbyś nigdy nie żył. A Ty nie będziesz tu bez winy.
Bo zapominasz co dnia, że każda chwila to dar. Masz ją, by móc przebaczać, kochać, zostawić ślad.
Żyjesz tu bez próby, ucieka ci sens, a tego, co nagłe unikać wciąż chcesz.
I pytasz i klniesz. Modlisz i boisz się.
A szczęście przyjdzie nagle i w przebraniu, które znasz. Spróbuj dostrzec je na nowo.
Dotknie twoich żagli, lekko muśnie twoją twarz. Spróbuj zawsze być gotowy.
Nie zapominaj co dnia, że każda chwila to dar. Masz ją, by móc przebaczać, kochać, zostawić ślad. Nie ma sytuacji w której wolno ci się bać, że na miłość jest za późno…}

[słowa - Marcin Kydryński; muzyka - Anna Maria Jopek]
Przypomniał mi się ten utwór. I w skojarzeniu z intensywniejszym wspominaniem Tych, którzy niedawno byli obecni także cieleśnie, i po dzisiejszym czytaniu wpisów zwierciadlanych.

____________________

  • Awatar
    Do · 2 lat, 4 mies. temu
    piękna piosenka. ja własnie strasznie się boję, że już nie mam czasu nie mam szans że mój czas już przeminął
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 4 mies. temu
    Uwielbiam Annę Marię Jopek! Kiedys byłam na jej koncercie w Łodzi – na żywo ”brzmiała” jeszcze lepiej niż na płytach.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 4 mies. temu
    Do: bardzo Ci życzę, by ten lęk ustąpił miejsca otwartości. Mary: niestety, dotąd nie słyszałam AMJ na żywo, ale koncert Farat obejrzałam swego czasu za 100 razy :) MMaM: a ja się cieszę, że zaglądasz i myślę spokojniej, gdy widzę Twój awatar po Twym ostatnim wpisie.
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 4 mies. temu
    Słowo -nagle- jest kluczem do sensu tylko rzadko uzywanym
  • Awatar
    Do · 2 lat, 4 mies. temu
    dziękuję.. :*


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

zakochani w Saharze

rozkaz