czwartek, 21 czerwca 2012

Nadmiar




Za dużo spadło na mnie w ostatnich dniach smutnych wieści, trudnych przeżyć, przygnębiających zdarzeń. Przytłoczona jestem. Przygnieciona wręcz. I jakoś trudno się spod tego ciężaru dźwignąć, podskoczyć i szarpnąć za worek z dobrymi wydarzeniami. Wracają stare zmory, rodzą się nowe. Nadciągają z wszystkich stron. Miażdżą życie i depczą pogodę ducha, która zwykle, nawet wbrew wszystkiemu, jest. Ciemno we mnie.




_______________________


  • Awatar
    Marta Motyl · 2 lat, 8 mies. temu
    Nie daj zmorom zabrać sobie pogody ducha! Później trudno ją odzyskać. Musi się rozjaśnić, musi! Trzymaj się i mam nadzieję, że wszystko się poukłada :)
  • Awatar
    rybcia · 2 lat, 8 mies. temu
    myślę, że ta ciemna strona jest nam też potrzebna, że czasami musimy pobyć z trudnymi, mrocznymi emocjami,
    że i one czegoś uczą, o czymś ważnym nas informują…
    któż ich nie miewa?!
    najważniejsze, że finalnie potrafimy się z nimi uporać
    one mijają, ale pozwalają potem lepiej rozumieć siebie i innych
    wracaj na jasną stronę:)
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 8 mies. temu
    No właśnie, tak Cię odbierałam ,, pogoda ducha, która zwykle, nawet wbrew wszystkiemu, jest”. Twoje wpisy emanowały wręcz pogodą. I ona wróci. Zawsze wraca.
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 8 mies. temu
    Moja kochana,w obliczu smutku tak naprawdę pozostajemy samotni.Wirtualne kumoszki,jak mary senne,sa jedynie sztuczną,nierealną przestrzenią.W sobie znajdziesz bądź spokój bądź nie.Przede wszystkim przytul sie do siebie.Inni? to jedynie inni.Ważna jesteś TY. Co TY o sobie sądzisz? Jak POTRAFISZ dać sobie radę ze sobą.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 8 mies. temu
    Słowa różne, słowa ważne, wszystkie przed chwilą przeczytałam z uwagą i wdzięcznością.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane