Miotają mną...


... smutek, bezradność, niepokój...



_____________________


  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 11 mies. temu ·
    Zdecydowanie smaganie wzrosło, stąd zmiana zdjęcia… Ale skorzystam z tej herbaty na pewno. Dzięki.
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 11 mies. temu
    Może będziesz miala okres? ja sie tak zawsze pocieszam- że to nie smutki tylko hormony mną miotają i zaraz przestaną :)
  • Awatar
    lilitu · 2 lat, 11 mies. temu
    to może znowu te plamy na słońcu … bo mną też coś dziś miota …
  • Awatar
    Asia · 2 lat, 11 mies. temu
    Przyłączam się. P.s.Chciałabym żeby to były plamy, a nie moja poszarpana natura…
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 11 mies. temu ·
    Chciałabym, żeby to były plamy, albo nawet hormony. Ale to zagrożenie i tak już zagrożonego zdrowia Mojej Istotki. I choć wiem, że zamartwianie się nic nie zmieni, to na nic mi ta wiedza, bo użytku z niej zrobić nie potrafię. Ale Wasze wpisy i herbata z imbirem (malin nie miałam) złagodziły smaganie. Dziękuję.

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

rozmaitości powszednie

zakochani w Saharze