Mapa ;-)


 

____________________________

  • Awatar
    fibula vel Joa · 7 mies., 3 tygodni temu
    Rysuj, Inusiu. :) Moja powstała bardzo spontanicznie, dosłownie w 3-5 minut podczas czytania dzisiejszych wpisów, zapisałam pierwsze skojarzenia bez zastanowienia. Pozdrawias :)
  • Awatar
    dhof · 7 mies., 3 tygodni temu
    W kilka miejsc chętnie bym się wybrała, na przyklad na łąki błogości :)
  • Awatar
    Mary · 7 mies., 3 tygodni temu
    Świetny pomysł z tą mapą. Chyba każdy ma w swoim sercu takie miejsca… Pozdrawiam serdecznie! :-)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 7 mies., 3 tygodni temu
    Dhof, wpadaj, może uda nam się je odszukać. 8) Mary, tak, właśnie o to mi chodziło, że wszyscy huśtamy się wyżej, niżej, tu i tam… PS Jak Ty robisz te serduszka? :) Bo tradycyjnie (< i 3) nie wychodzą. Kobietki Zwierciadlane, serdeczności!
  • Awatar
    Mary · 7 mies., 2 tygodni temu
    Joa :-) – Naciskam Alt (ten po lewej stronie) i 3 (to po prawej stronie klawiatury) i wychodzi mi: ♥ .

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

Jak?

rozkaz