Koronka duszy


***

Gdy pozwalam czemuś we mnie zaistnieć, spoglądam na to dogłębnie, rozszczepiam jak pryzmat światło. Staram się dotykać różnych punktów widzenia, także niewłasnych. Niewielu kwestii jestem bezdyskusyjnie pewna, a większość z nich przechodzi metamorfozy, bo próbuję być otwarta na głosy innych. Możliwe, że cierpię na nadmiar relatywizmu. Nic dla mnie ani we mnie nie jest jednoznaczne.



Przez nią uczę się przepuszczać zdarzenia, myśli, słowa docierające z zewnątrz i przez nią te, które płyną ze mnie – koronka duszy delikatna. Różne na niej desenie. Utkana z przeżyć, myśli, uczuć, wiedzy… Wiotka a mocna. Troszkę poszarpana, często łatana. Ciągle inna, ale wciąż moja.
_____________________________


  • Awatar
    Ula · 1 rok, 11 mies. temu
    Podaję Ci wirtualną dłoń.
  • Awatar
    beba · 1 rok, 11 mies. temu
    Zawsze poruszają mnie Twoje słowa i zmuszają do przemyśleń nad sobą. Nie zawsze je komentuję. Przepraszam, ale bardzo sobie Twoje tutaj bycie cenię.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 11 mies. temu
    Mary, lubię Twą obecność na mym blogu :) Dhof, gdybyś wiedziała, jak pełne ciepłych uczuć jest moje „dziękuję” wysłane w Twym kierunku… :) Maćku, rozbroiłeś minę mą poważną :D Lilitu, cieszę się, że nie jestem osamotniona i, jak już Ci kiedyś pisałam, czekam na Twoje teksty :) Ulu, ściskam z wdzięcznością :) Bebo, jakże mi miło czytać Twoje słowa; również cenię sobie wiele spotkanych tu Osób, wśród Nich – Ciebie :) Serdeczności!
  • Awatar
    diaz · 1 rok, 11 mies. temu
    Joo, cierpisz na pewien rodzaj mądrości. Nie lecz się z niej :) .
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 11 mies. temu
    Diazie, trudno. Może dam radę ;)

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz