Kilkusłów



Czerwiec, jak i maj, mało rozpoznawalny. I jak tu tę wiosnę, zmierzającą ku latu, poczuć – zapytuję.
*
Panaceum me na codzienność niesprzyjającą – radować się Tymi, których „mam”! Cenić i dziękować, póki czas ku temu.
I wdzięczność czuć za Wszystkich, którzy sobą będąc i mnie tworzyli, a Których nie ma już na ręki wyciągnięcie.



________________________


  • Awatar
    dhof · 1 rok, 9 mies. temu
    Chowam w pamięci słowa i dźwięki, by były pod ręką :)
  • Awatar
    Ula · 1 rok, 9 mies. temu
    U mnie od dwóch dni nie pada, jest pięknie…zapraszam!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 9 mies. temu
    Dhof, ja też zapisałam, min. ku pamięci. :) Ulu, z radością po wietrznych i deszczowych dniach, powitałam dziś słoneczne popołudnie, ale teraz lało znowu. Kto wie, może kiedyś uda się z zaproszenia skorzystać :)
  • Awatar
    Mary · 1 rok, 9 mies. temu
    Piękne słowa. Ja też się staram ”radować [...] Cenić i dziękować, póki czas ku temu./ I wdzięczność czuć…”. Pozdrawiam serdecznie :-)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 8 mies. temu
    I ja pozdrawiam z nareszcie pogodnej Polski :) 8)


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

{Ale tak już jest na świecie, że kobiecie płacz przychodzi z pomocą, kiedy rozum przestaje pojmować. A płacz wie wszystko, słowa nie wiedzą, myśli nie wiedzą, nie wiedzą sny i Bóg czasem nie wie, a płacz ludzki wie. Bo płacz jest płaczem i tym, nad czym płacze.} Wiesław Myśliwski

rozmaitości powszednie

ażetki i wachlarze

fAkty

rozkaz