{Każdy uczynek zamieniony w drobne drżenia fotonów wyruszy w końcu w Kosmos jak film i do końca świata będą go oglądały planety.} Olga Tokarczuk


Everything is alright to utwór, który, gdy go słyszę, nasyca mnie słoneczną energią nawet w tak zimny, dżdżysty, mroczny dzień jak dzisiejszy.
{Życie to nastrój. Wszystko sprowadza się do samopoczucia.} Anna Janko

___________________


  • Awatar
    Ula · 1 rok, 5 mies. temu
    W związku z przesłaniem, które niesie powyższe zdanie – zaprzestałam wielu czynności haniebnych. Na przykład zabijania owadów i ślimaków ::)
  • Awatar
    dhof · 1 rok, 5 mies. temu
    Zatrzymałam się i zamyśliłam. Dziękuję :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 5 mies. temu
    No naprawdę, dzięki Wam, Ulu, MMaM, Dhof cieplej niż w najcieplejszych skarpetach ;)
  • Awatar
    Mary · 1 rok, 5 mies. temu
    Serdeczności :-)


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

Jak?

rozkaz