Jeszcze kwiecień

*
„Wszystkie Ele proszone do środka”, „Wchodź, mimo że śpię” – tymi i podobnymi napisami, Córa obkleiła dzisiaj drzwi swojego pokoju. A to na powitanie Babci, która jutro ma do nas zawitać (babcie i dziadkowie mieszkają daleko i każdy Ich przyjazd to radość nie do opisania oraz zabawy od świtu do nocy przez wiele dni).
*
Deszczowy wieczór, ale smakowity. Skosztowałam „Cymesu” – musicalu Niezależnej Manufaktury Tanecznej. I znowu miałam okazję przekonać się, jak silnie oddziałuje na mnie muzyka i poczuć jak przemawia taniec (wciąż świeże doznanie). Podelektowałam się, a nawet nasyciłam na pewien czas. Najsmaczniejsze kąski zapakowałam i zamroziłam w pamięci – wyciągnę, gdy nastanie „teatralna zima”.
*
A wkrótce „czas nieludzki”.  A może bardzo ludzki…

______________________________

  • Awatar
    Mary · 1 rok, 10 mies. temu
    Piękne przygotowania na przyjazd Babci… Mój syn też bardzo przeżywa spotkania z dziadkiem z Polski, którego widuje bardzo rzadko. Piosenka – bardzo ładna, choć smutna… Pozdrowienia serdeczne i uściski!!!
  • Awatar
    Asia · 1 rok, 10 mies. temu
    Zostawiam tu swój ślad ;-)
  • Awatar
    Ula · 1 rok, 10 mies. temu
    Na razie pozdrawiam, poczytam później, bo nie miałam 2 dni internetu i mam wielkie zaległości :)
  • Awatar
    dhof · 1 rok, 10 mies. temu
    Przyjazd dziadków jako wielkie święto – to będzie procentować dla Was wszystkich przez długie lata, a musicalu- zazdroszczę :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 10 mies. temu
    MaryAsiuUluDhof – dziękuję za Waszą ciepłą obecność! :)Serdeczności majowe!

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Jak?

Smutek

Pajęczyna zdarzeń

{Tkwić w zamyśleniu, w zachwycie}

rozkaz