poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Idą raki. A ludzie-nieboraki.




+ Moja ukochana Ciocia (ziemski anioł, okrutne męczarnie)
Mąż mojej ukochanej Cioci
Moja Teściowa (zupełnie nie pasująca do stereotypu)
Pani Wandzia przytulająca słowami
+ Babcia mojego Męża (zaledwie 2 miesiące)
+ Kilka koleżanek mojej Mamy
Mama mojej Koleżanki
Kolega z grupy przedszkolnej Mojej Córy
Dawny współpracownik
+ Dawny pracodawca
Mama mojej Przyjaciółki (cudowna osoba, właśnie się dowiedziałam, że tempo rozrostu okrutne)
Sąsiedzi. Znajomi.
Wielu dobrych. Wielu sławnych. Wielu różnych. Ludzi.
Niestety, pewnie każdy z nas mógłby teraz wymienić co najmniej kilka osób chorych na nowotwór złośliwy. Chciałoby się powiedzieć – dawniej tak nie było! Wiem, były inne choroby, także śmiertelne. Ale ostatnio zewsząd raki. Przeraża mnie to!

____________________________

  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 10 mies. temu ·
    Ale to chyba nie jest tak, ze tylko jedzenie, bo i zatrute środowisko, w którym żyjemy, te wybuchy w elektrowniach i współczesne życie – to chyba trochę nałożenie się tych różnych czynników wpływa na nasze zdrowie. Poza tym, jak się rozejrzeć dookoła, to znam wiele osób zdrowych – odżywiających się fastfood, palących, nie wychodzących nawet na spacery itd. – zatem pewnie siła organizmu też robi swoje.
  • Awatar
    Marika · 2 lat, 10 mies. temu
    Przyczyny chorob, fizycznych i psychicznych bardzo mnie interesuja od kilku lat. Duzo czytalam i ogladalam filmow edukacyjnych.. Jestem dzis przekonana, ze jesli chodzi o choroby fizyczne, to zywienie jest sprawa drugorzedna, ale BARDZO WAZNA. Chyle czola przed wiedza Uli I jestem niezmiernie wdzieczna ze chcesz sie tu dzielic nia z nami!!! Jednak w szkole chyba jeszcze tego nie ucza – z takich samych przyczyn, z jakich nie mowi sie o tym w mediach – o czym pisze Ula. Chce napisac wiecej o tym co czytalam i w co wierze; mam nadzieje, ze znajde wiecej czasu … moze pozniej dzisiaj… :/
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 10 mies. temu ·
    Dzięki Wam, Dziewczyny!!!!
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 10 mies. temu
    Pisz, Marika. Ja wierzę, że tylko tak możemy coś zmienić- dzieląc się wiedzą i domagając sie naszych praw. Jesteśmy troche jak niewolnicy- odcina się nas specjalnie od wiedzy- byśmy nie przeszkadzali i siedzieli cicho. Brzmi trochę jak spiskowa teoria dziejów i zawsze boje się, ze ludzie traktują to jak wymysły…:)
  • Awatar
    Marika · 2 lat, 10 mies. temu
    Oczywiscie, ze to jest jak jakis wielki spisek i pranie mozgow na wielka skale.. :-/ Wiele koncernow, szczegolnie farmaceutycznych zarabia na tym ogromna kase…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane