Gorzkie oka przymrużenie




O Kwietniu Ów
kiedy to ani jednego wpisu nie poczyniłam
i na zwierciadlisko rzadko zaglądałam,
cóżeś zrobił z tym miejscem?
Gdzie ludzie z wpisami których łaknęłam?
Gdzie inspirujące dźwięki, obrazy, słowa?
Gdzie wymiana myśli?
Mało ich!
Mało!
Czemuż redakcyja taka nieprzychylna blogowiczom?
Spycha, strąca, usuwa z pola widzenia i działania – czemuż?
Żałość!
Obiecują poprawę… to znaczy naprawę,
zdziwieni, że nikt (przede mną) awaryj nie zgłosił.
A kto miał zgłosić, gdy mało kto tu zagląda
ostatnio.
A dawniej czytać nie nadążałam…
Tak, wiem, tyś niczemu nie winien,
Miesiącu Jeden z Dwunastu.
To się działo dzień po dniu.
Codzienne upadanie.
Dogorywanie.
Nicość?

___________________________


  • Awatar
    Paweł Dąbrowski · 10 mies. temu
    Blogowisko stało się zakątkiem niszowym, zaułkiem raczej nawet. Może dzięki temu miejsce to ma swój indywidualny charakter. Nie jest to gwarny deptak. Nie jest to wybieg dla modelek i modeli. Łatwiej tu często o kontemplację, introspekcję… Dlatego wracam :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 10 mies. temu
    Mary, od środowego wieczoru do czwartkowego południa nie dało się pisać komentarzy (poznikały też już niektóre wcześniej napisane), wstawiać zdjęć ani filmów. Napisałam do p. Moniki i odpowiedziała, że nikt tego nie zgłosił wcześniej i nie wiedzieli, ale potem naprawdę szybko naprawili. Serdeczności. :) Dhof, bardzo Ci dziękuję – za Twą cudną obecność (wiesz, żeś dla mnie Ostoją tego miejsca) i ciepłe słowa! Pawle, zwierciadlisko chyba zawsze było zakątkiem niemodnym według współczesnych trendów i dlatego pięknym ;) ; ale wpisów (tych ważnych, refleksyjnych, wesołych…) było więcej. Teraz przygasł pewien specyficzny dla tego miejsca rodzaj wspólnoty. Szczęśliwie, nadal są i przybywają tu Ludzie, których słowami można się pokarmić. :)
  • Awatar
    beba · 9 mies., 4 tygodni temu
    Już wiem kogo mi w kwietniu brakowało i dlaczego moja kreatywność sięgnęła bruku ! Ciebie Joa, ach ciebie brak mi było.
  • Awatar
    Ula · 9 mies., 4 tygodni temu
    Mój niedokończony wpis z końca marca dzięki Tobie dokończę, obiecuję :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 9 mies., 4 tygodni temu
    Bebo, aleś mnie uchachała – dzięki. :) Ulu, dobrze, że (tu) jesteś! :)Czekam na Wasze wpisy.

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Jak?

rozkaz