niedziela, 21 października 2012

Film




„Zakochany Paryż” to banalny tytuł niebanalnego filmu składającego się z wielu niezależnych nowel różnych reżyserów. Łączy je stolica Francji i miłości baaardzo różne oblicza. Właśnie obejrzeliśmy i polecam na długie jesienne wieczory. Niektóre z tych opowieści zostaną we mnie na dłużej, inne przemkną, a jednej chyba nie zrozumiałam, bo umknęła zanim się skończyła. Jest to taka hybryda, że chyba każdy odkryje w niej coś dla siebie. Przyznaję, że taka kumulacja różnorodności fascynuje, ale i męczy trochę. Bo zwykle lubię, gdy film chwilę po obejrzeniu w moich myślach jest, a tu nie ma na to czasu, bo już dzieje się nowa historia – inna, zaskakująca, piękna, intrygująca, zwyczajna, jakaś…

______________________________


  • Awatar
    lilitu · 2 lat, 4 mies. temu
    to ja też już wiem, czym zapełnię najbliższy domowy wieczór :)
  • Awatar
    Do · 2 lat, 4 mies. temu
    oglądałam w kinie. historie ciekawe, też jednej nie do końca pojęłam, ciekawe, czy tej samej co Ty.. poza tym poruszenie wewnetrznej tkliwości i wspomnień tego miasta.
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 4 mies. temu
    Uwielbiam Paryż! Z pewnością sięgnę po ten film!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 4 mies. temu
    Do, ja nie poczułam noweli z salonem fryzjerskim (Ch. Doyle’a).
    Poza tą wszystkie w jakiś sposób zostaną w myślach. Najbardziej zaskakujące były: wampirza historia (V. Natali’ego) i opowieść mimów (S. Chometa). Zaś najbardziej mnie ujęły (nie będę oryginalna) filmiki: T. Tykwera (z niewidomym), O. Schmitza (z sanitariuszką), I. Coixet (z żoną w czerwonym płaszczu), N. Suwy (z matką zmarłego chłopca), W.Cravena (na cmentarzu z O. Wildem). Ciekawią mnie Wasze wrażenia :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 4 mies. temu
    MMaM: mam nadzieję, że uda Ci się i tym razem obejrzeć i że będzie to miły czas :) ; a u mnie dziś iście-mgliście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane